Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Bazı analiz yöntemleri ve kullanım alanları:
- Ayrıştırma Yöntemi: Satış, bütçe modeli veya ürün satış analizi yaparken kullanılır 1.
- Karşılaştırma Yöntemi: İki veya daha fazla veri kümesini karşılaştırmak için kullanılır 1.
- Matris Yöntemi: Ürün analizi, pazar analizi ve müşteri yönetimi alanlarında kullanılır 1.
- 80/20 Pareto Prensibi: ABC analizi yaparken, ürün ve müşteri kârlarını analiz ederken kullanılır 1.
- Teknik Analiz: Hisse senetlerinin alım-satım zamanlaması konusunda rehberlik etmek için kullanılır 24.
- Temel Analiz: Bir şirketin finansal yapısını, kârlılığını ve büyüme potansiyelini değerlendirmek için kullanılır 24.
- Metin Çözümlemesi: Büyük veri kümelerindeki desenleri keşfetmek ve ham verileri iş öngörülerine dönüştürmek için kullanılır 5.
- İstatistiksel Analiz: Bir veri kümesinin veya örneğinin analizi için verilerin toplanmasını, analizini, yorumlanmasını ve modellenmesini içerir 5.
En uygun analiz yöntemini belirlemek için bir uzmana danışılması önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: