Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Programlı öğretimde başarı ilkesi, öğrencilerin sorulan soruları yanıtlayarak ilerlemesi esasına dayanır 13. Sorular, öğrencinin yapabileceği düzeyde ve sunulan bilgi ile ilgilidir 3. Öğrenci her soruyu yapmak zorundadır 3.
Başarı ilkesinin temel özellikleri:
- Doğru cevap ilkesi: Öğrenci, yazılımın sunduğu soruyu cevaplayıp bir kazanıma ulaşmadan ikinci soruya geçemez 1.
- Anında dönüt: Soruya ilişkin öğrencinin yanıtının doğruluğu ya da yanlışlığı anında bildirilir 13.
- Bireysel hız ilkesi: Öğrenci, kendi ilgi ve yeteneğine uygun öğrenme hızını ayarlayabilir 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: