• Buradasın

    4. sınıf rehberlik faaliyet raporu nasıl hazırlanır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    4. sınıf rehberlik faaliyet raporu hazırlamak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
    1. Planlama: Dönem boyunca gerçekleştirilecek rehberlik faaliyetlerinin bir planını yapmak 1. Bu planlama, bireysel görüşmeler, grup çalışmaları, seminerler ve eğitsel etkinlikleri içermelidir 13.
    2. Faaliyetlerin Kaydedilmesi: Yapılan tüm rehberlik faaliyetlerinin düzenli bir şekilde kaydedilmesi 1. Katılımcı sayıları, geri bildirimler ve etkinliklerin genel başarısı gibi detayların not alınması önemlidir 1.
    3. Veri Analizi: Elde edilen verilerin analiz edilerek bir sonuca varılması 1. Bu aşamada, öğrenci gelişimleri, başarı durumları ve karşılaşılan sorunlar net bir şekilde ortaya konulmalıdır 13.
    4. Raporun Bölümleri: Raporun giriş, gerçekleştirilen faaliyetler ve değerlendirme-öneriler olmak üzere üç ana bölümden oluşması gerekmektedir 1.
    Ek olarak, Milli Eğitim Bakanlığı'nın rehberlik ve psikolojik danışma hizmetleri yönetmeliği gereğince, her sınıf rehber öğretmeninin dönem sonunda raporlarını sunması zorunludur 14.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Rehberlik 1 dönem sonu raporu ne zaman verilir?

    Rehberlik 1. dönem sonu raporu, her dönem sonunda eğitim kurumu müdürüne sunulur.

    4. sınıf rehberlik aylık faaliyet raporu ne zaman yapılır?

    4. sınıf rehberlik aylık faaliyet raporu, her eğitim döneminin sonunda, yıl sonunda hazırlanır.

    Rehberlik faaliyet raporu kaç sayfa olmalı?

    Rehberlik faaliyet raporu en az 3 sayfadan oluşmalıdır.

    Faaliyet raporunda neler olmalı?

    Faaliyet raporunda olması gereken temel bilgiler şunlardır: 1. Şirket Bilgileri: Şirketin adı, ticaret unvanı, kuruluş yılı ve geçmişi, merkez adresi ve iletişim bilgileri. 2. Yönetim Kurulu ve Üst Yönetim Raporları: Yönetim kurulu başkanının değerlendirme yazısı ve üst yönetimin stratejik hedeflere yönelik görüşleri. 3. Finansal Performans ve Analiz: Gelir tablosu, bilanço, nakit akış tablosu, finansal oranlar ve analizler. 4. Stratejik Hedefler ve Planlar: Kısa, orta ve uzun vadeli hedefler, planlanan projeler ve yatırımlar. 5. Operasyonel Başarılar ve Projeler: Tamamlanan projeler, ürün ve hizmet geliştirme çalışmaları, pazar payındaki değişimler. 6. Risk Değerlendirme ve Yönetim: Finansal, operasyonel ve pazar riskleri ile bu risklere karşı alınan önlemler. 7. Sosyal Sorumluluk ve Çevresel Katkılar: Sosyal sorumluluk projeleri, çevre dostu uygulamalar ve topluma katkı sağlayan faaliyetler. 8. Bağımsız Denetim Raporu: Denetim raporu özeti ve denetimden geçen finansal tablolar. 9. Kâr Dağıtım Politikası: Kâr dağıtım planı ve geçmiş yıllara ait kâr dağıtım oranları.

    1 dönem rehberlik planı nasıl değerlendirilir?

    1. dönem rehberlik planının değerlendirilmesi için aşağıdaki adımlar izlenir: 1. İhtiyaç Analizi: Öğrencilerin bireysel ve grup olarak ihtiyaçlarının belirlenmesi. 2. Hedef Belirleme: Rehberlik hizmetlerinin hedeflerinin, öğrencilerin gelişim alanlarına yönelik olarak somut ve ölçülebilir şekilde belirlenmesi. 3. Planlama ve Programlama: Belirlenen hedeflere ulaşmak için yapılacak rehberlik etkinliklerinin ve aktivitelerin planlanması. 4. Uygulama: Planlanan rehberlik etkinliklerinin ve destek hizmetlerinin uygulanması. 5. Değerlendirme ve Geri Bildirim: Rehberlik planlarının etkinliğinin değerlendirilmesi ve gerekli değişikliklerin yapılması. Ayrıca, dönem sonu ve yılsonu rehberlik faaliyetleri raporları hazırlanarak, bu raporlar "MEBBİS E-Rehberlik" sistemine girilir ve okul müdürünün onayıyla il/ilçe RAM'a gönderilir.

    Rehberlik raporu kaç tane hazırlanır?

    Rehberlik raporu, iki tane hazırlanır: 1. 1. Dönem Sonu Sınıf Rehberlik Faaliyet Raporu. 2. 2. Dönem Sonu Sınıf Rehberlik Faaliyet Raporu.

    4 sınıf rehberlik konuları nelerdir?

    4. sınıf rehberlik konuları şunlardır: 1. Duygusal Gelişim: Öğrencilerin kendi ve başkalarının duygularını tanıma, kabul etme ve uygun bir biçimde ifade etme. 2. Eleştirel Düşünme ve Karar Verme: Eleştirel düşünme, karar verme, problem çözme ve sorumluluk alma becerilerinin geliştirilmesi. 3. Aile Eğitim Programları: Aile eğitim programlarının uygulanması. 4. Önleyici Rehberlik Çalışmaları: Farklılıkların kabulü ve bir arada yaşama konusunda çalışmalar. 5. Baş Etme Becerileri: Öfke, kaygı, şiddet ve zorbalık hakkında farkındalık kazandırma ve baş etme becerilerinin güçlendirilmesi. 6. Teknoloji Bağımlılığı: Teknoloji bağımlılığı konusunda farkındalık ve önleyici çalışmalar. 7. Travmatik Yaşantılar: Doğal afet, kaza gibi travmatik yaşantılarla baş etme becerilerinin geliştirilmesi. 8. Okul Yönetimi ile İşbirliği: Şiddetin önlenmesi ve azaltılması için okul yönetimi ile birlikte çalışmalar.