Bu video, bir Renault Clio 4 otomobilinin arıza testini gösteren bir inceleme içeriğidir. Videoda bir kişi aracın test sürecini anlatmaktadır.. Videoda Clio 4'ün çeşitli testleri yapılmaktadır: enjeksiyon kontrolü, ESC kontrolü, yokuş kalkışı testi, rölat testi ve dalgalanma testi gibi. Araç kompresöre bindiğinde test edilmekte ve arıza düzeltme çalışmaları yapılmaktadır. Buji, buji kablosu ve bobin gibi parçalar değiştirilmiş ancak arıza tamamen düzelmemiştir. Video, yaklaşık 10 dakikalık bir test sürecini göstermektedir.
Bu videoda sunucu ve eski takipçisi Barış, 2020 model Renault Clio 4'ü inceliyor. Ayrıca Emrah adında bir kişi de arabanın alış hikayesini anlatıyor.. Video, aracın dış tasarımından başlayarak iç özelliklere geçiyor ve ardından sürüş deneyimi hakkında detaylı bilgiler sunuyor. Clio 4'ün 9 TC, 90 beygir gücündeki motoru, 300 litrelik bagaj hacmi, yakıt tüketimi (5,80-10 litre civarında) ve performansı ele alınıyor.. Videoda ayrıca aracın şehir içi kullanıma uygunluğu, yol sesi, rüzgar sesi, direksiyon hissiyatı ve konfor özellikleri hakkında yorumlar yapılıyor. Konuşmacılar, arabanın B segmenti bir araba olarak performans açısından yeterli olduğunu ve yakıt tüketiminin uygun olduğunu belirtiyor.
Araç olmadan anahtar yapımı güvenlik nedeniyle mümkün değildir. Yedek anahtar yapımı üç aşamada gerçekleşir: kodlama, kayıp anahtar silme ve kesim. İşlem 35-40 dakika sürmektedir. 2012-2020 model Clio 4 ve Captur için hizmet verilmektedir
Bursa'da 234 milyon Euro yatırımla üretilen Clio 4 piyasaya sürülüyor. Araç 29.490 TL'den başlayan fiyatlarla satışa sunulacak. Yedi farklı renk seçeneği bulunuyor
Clio 4, 1.5 dci motorla 4.9 litreye kadar yakıt tüketiyor. Polo 1.4TDI motor 90hp güç üretiyor. Clio 3'ten sonra 4'ün kalitesi önemli ölçüde düştü
Bu video, bir kişinin Renault Clio 4 model aracında çıkan lastik basıncı uyarısını nasıl çözeceğini gösteren bir eğitim içeriğidir.. Videoda, Clio 4'de motor işaretinin yanında ünlem işareti ve "lastik şişiniz ve settpv" uyarısı çıktığında yapılması gerekenler adım adım gösterilmektedir. Çözüm için kontak anahtarı takılırken anahtara ikili şekilde basılması ve beş saniye kadar yanıp sönmesi gerektiği anlatılmaktadır. Bu işlemle lastik basıncı uyarısı resetlenerek motor işaretindeki ünlem işareti giderilmektedir.
Koltuklar öne-arkaya hareket için tutamağı kaldırarak ayarlanır. Minder yüksekliği kol ile kontrol edilir. Isıtmalı koltuklar butonla açılıp kapatılabilir. Sırtlık kumanda kolu ile yatırılır. Raf konumuna getirmek için koltuk geriye çekilip baş dayanağı indirilir
Çevrimdışı GPS navigasyon desteği ve popüler uygulamalarla çalışır. Carplay ve Android Auto ile telefon entegrasyonu sağlar. Bluetooth ile eller serbest telefon görüşmesi ve müzik akışı sunar. Direksiyon düğmeleri ile eller serbest kullanım imkanı verir
Triger seti, krank mili ile eksantrik mili arasındaki bağlantıyı sağlar. Zamanla yıpranabilir, incelebilir veya kopabilir. Normal şartlarda raf ömrü 3 yıldır
Bu video, bir otomobil yenileme serisinin son bölümüdür. Sunucu, uzun süredir ilgilenmediği ve parçalarının çalındığı Lada Samara'yı hurdaya ayırıp, hurda araç yasasından faydalanarak yeni bir Renault Clio 4 almayı anlatıyor.. Video, Lada Samara'nın hurdaya ayrılma sürecini, hurda araç yasasının detaylarını ve yeni araç seçim kriterlerini gösteriyor. Sunucu, Renault Clio 4'ün teknik özelliklerini, tasarımını ve neden bu aracı tercih ettiğini anlatıyor. Ayrıca, yeni aracın donanımını ve görünüşünü nasıl değiştireceğini planlıyor ve serinin sonunda Golf MK1 almayı düşündüğünü belirtiyor.
Bu video, bir şanzıman tamiri sürecini gösteren bir eğitim içeriğidir. Videoda bir usta ve yardımcısı, müşterinin beş vites zor geçme ve ıslık şikayetiyle gelen Renault Clio 4 şanzımanını tamir etmektedir.. Videoda şanzımanın dağıtılması, arızalı parçaların (beşinci vites manşonu, yamuk parça, keçe, pürüz rulmanı, beş file dişisinin kayacısı) tespiti ve değiştirilmesi adım adım gösterilmektedir. Tamir süreci boyunca parçaların nasıl değiştiği, neden değiştiği ve şanzımanın nasıl çalıştığı detaylı olarak anlatılmaktadır. Video, şanzımanın yeniden montajı ve test edilmesiyle sona ermektedir.
Bu video, Renault Clio 4 modelinin 15. bölümünde yanan arıza lambasının nasıl kontrol edileceğini gösteren bir eğitim içeriğidir.. Videoda, Clio 4'ün yanan arıza lambasının (turuncu turuncu) ne anlama geldiği açıklanarak başlanıyor. Ardından, aracın OBD II soketine bağlanarak arıza tespit cihazı ile P41 hata kodu tespit ediliyor. Bu kod, oksijen sensörünün arızalı olduğunu gösteriyor. Video, oksijen sensörünün nasıl söküleceği, kontrol edileceği ve değiştirileceği adım adım gösteriliyor. Son olarak, yeni sensörün takılması ve arıza ışığının kapanması ile video sonlanıyor.
Bu video, bir kişinin Renault Clio 4 model aracında bakım uyarısını nasıl sileceğini adım adım gösterdiği bir eğitim içeriğidir.. Videoda, bakım uyarısını silmek için gerekli adımlar detaylı olarak anlatılmaktadır. Önce kontağın açılması, ardından silecek kolu üzerindeki üst tuşa basılması, bakıma kalan kısmına ulaşılması ve yağ değişimine 12 ay gösterimi üzerine uzun süre basılı tutulması gösterilmektedir. Bu işlem sonucunda 20 bin kilometre sonra bakım uyarısının tekrar yanacağı belirtilmektedir.
Bu video, bir sunucu ve Ercan adlı bir kişinin yer aldığı, Renault Clio 4 model araçlarda bulunan lastik basınç kaybı uyarıcısı sistemini anlatan eğitim içeriğidir.. Video, Clio 4'te bulunan iki farklı lastik basınç kaybı uyarıcısı sistemi (Sistem A ve Sistem B) arasındaki farkları, gösterge tablosundaki uyarı mesajlarını ve sistemlerin nasıl yeniden başlatılacağını anlatmaktadır. Ayrıca, 205/45 R17 lastik ebatlı bir aracın lastik basınçlarının nasıl kontrol edileceği, lastiklerin soğukken basınçlarının nasıl ölçüleceği ve lastik basınç sensörünün gösterge tablosundan nasıl sıfırlanacağı adım adım gösterilmektedir.. Videoda lastik basıncı kaybı durumunda yapılması gerekenler, basınç değerlerinin nasıl kontrol edileceği ve lastiklerin soğuk olarak basınç ayarlanması gerektiği gibi pratik bilgiler de paylaşılmaktadır. Ön lastiklerin 35 PC, arka lastiklerin ise 30 PC olması gerektiği belirtilmektedir.
Bu video, bir sunucunun Renault Clio 4 modelini kapsamlı şekilde incelediği ve test ettiği bir otomobil tanıtım içeriğidir.. Video, 0.9 TCE motora sahip, üç silindirli turbo beslemeli benzinli ve ikon donanıma sahip Renault Clio 4'ün dış tasarımından başlayarak iç mekan özelliklerine, sürüş deneyimine ve teknik performansına kadar detaylı bir inceleme sunmaktadır. İnceleme, aracın dış görünümünden başlayıp iç mekan özelliklerine, ardından sürüş deneyimine ve performans testlerine geçmektedir.. Videoda ayrıca aracın kronik sorunları, ikinci el piyasası fiyatları ve farklı motor seçenekleri (0.9 TCE, 1.2 atmosferik, 1.5 dizel ve 1.6 performans) hakkında karşılaştırmalar da yapılmaktadır. Sunucu, aracın görüş mesafesi, süspansiyon sistemi, multimedya ekranı, navigasyon, klima sistemi ve hava yastıkları gibi donanımları da detaylı olarak inceliyor.
Bu videoda bir Renault Clio 4 dizel sahibi, aracında yaşadığı soğutma suyu sorununu paylaşıyor.. Videoda, aracın soğutma suyu kabının simsiyah olduğu ve suyun yağa karıştığı gösteriliyor. Sahip, sorunun yaklaşık iki haftadır devam ettiğini ve servise götürdüğünde termostattan kaynaklandığını söylediğini belirtiyor. Ayrıca sanayide iki farklı ustaya götürdüğünde birinin termostat sorunu, diğerinin ise silindir kapağı çatlak olduğunu söylediğini anlatıyor. Video, yeni nesil motorlarda yağın soğutulduğunu bilen ustalara götürülmesi gerektiğini ve servislerde yaptırılması gerektiğini tavsiye ediyor.
Bu video, bir elektronik oto anahtar servisi tarafından sunulan bir arıza giderme eğitim içeriğidir. Servis temsilcisi, İstanbul'da yolda kalmış bir müşterinin Renault Clio 4 2016 model aracının direksiyon kilit arızasını gidermektedir.. Videoda, direksiyon kilit arızasının nedenleri ve çözüm yöntemleri anlatılmaktadır. Servis temsilcisi önce arızayı göstererek, ardından direksiyon kilidinin serbest bırakılması için direksiyonun altına yumruk vurulması gibi geçici çözüm yöntemlerini açıklar. Son olarak, parçayı programlayarak arızayı kalıcı olarak gidermeyi gösterir ve aracın başarıyla çalıştığını kanıtlar.
Bu video, bir kişinin Renault Clio 4 1.5 dizel aracının yakıt tüketimini test ettiği bir araç inceleme içeriğidir.. Videoda, Sandıklı-Denizli-Afyonkarahisar-Denizli karayolu üzerinde yapılan yolculuk sırasında aracın yakıt istatistikleri gösterilmektedir. Konuşmacı, Sandıklı'dan Denizli'ye 17 km kala aracın 1396 kilometre mesafe yapabildiğini, ortalama 3.30 litre yakıt tüketimi yaptığını ve 4.40 litre yakıt tükettiğini belirtiyor. Ayrıca, dizel araçları çok yormadan 2000-1960-1900 devirlerde yakıt tasarrufu yapılabileceğini ve hız yapmadan aracın daha fazla yakıt ile daha fazla mesafe ilerleyebileceğini vurguluyor.
Bu video, bir kişinin Renault Clio 4 model aracın radyatör suyu ve motor suyu değişimi işlemini adım adım gösterdiği bir eğitim içeriğidir.. Videoda, servise gittiğinizde bu işi nasıl yaparlar anlatılmaktadır. Önce radyatör suyunun boşaltılması için iki küçük tapanın nasıl söküleceği gösterilmekte, ardından şanzımanın robotik kısmının korunması için alınması gereken önlemler açıklanmaktadır. İşlem sırasında hava oluşmayacağı belirtilmekte ve önce kirli suyun boşaltılması, sonra antifiriz eklenmesi önerilmektedir. Video, Clio 4 model araçlarda bu işlemi yapmak isteyenler için pratik bir rehber niteliğindedir.
Bu video, bir kişinin Renault Clio 4 model cihazının açılmama sorununu nasıl çözdüğünü adım adım gösteren bir eğitim içeriğidir.. Videoda, cihazın Nand Flash ile ilgili kronik bir sorun yaşadığı ve bu sorunun çözümü anlatılmaktadır. İçerikte, cihazın flash belleğinin sökülmesi, Windows tabanlı sistem üzerinden işletim sisteminin yeniden kurulması ve cihazın kodlanması süreci gösterilmektedir. Ayrıca, cihazın MMC parçalarının silinip tekrar işletim sistemine dahil edilmesi gibi alternatif onarım yöntemleri de kısaca açıklanmaktadır.