Bu video, bir anne ve öğrencisi Hayat'ın yardımcı kitaplar hakkında bilgi paylaştığı bir eğitim içeriğidir. Anne, önceki videoda ödevlerin kabus haline geldiğini ve çözüm yollarını anlattığını belirtiyor.. Video, çocukların ödevlerinde yardımcı olabilecek çeşitli yayınevlerinin kitaplarını incelemektedir. Aydan Yayınları, Tonguç Akademi ve Uygun Yayınları gibi yayınevlerinin özellikleri, avantajları ve dezavantajları detaylı olarak ele alınmaktadır. Anne, kitapların görselliği, konu anlatımları, test bankaları ve etkinlikler gibi özelliklerini değerlendirirken, öğrencisi Hayat da kendi deneyimlerini paylaşarak kitapların kullanım alanlarını ve faydalarını anlatmaktadır. Video, yardımcı kitapların özellikle test çözme ve çalışma süreçlerinde önemini vurgulayarak sonlanmaktadır.
Bu video, bir süper güçlü uzaylı karakter ve onunla konuşan diğer karakterler arasında geçen kısa bir diyalogu içermektedir. Süper güçlü uzaylı, kendisini "süper güçlü bir uzaylı" olarak tanımlamaktadır.. Videoda, bir öğrencinin ödevi için yardım istemesi ve süper güçlü uzaylı karakterin bu isteğe cevap vermesi anlatılmaktadır. Ayrıca, süper güçlü uzaylı karakterin kendisini cezalandıran yetişkinlere karşı kendini savunması ve "ben artık bana ceza veremezsiniz" diyerek kendini savunması da gösterilmektedir. Video, süper güçlü uzaylı karakterin "sence bizden" diyerek bir soru sormasıyla sona ermektedir.
Özgün Yayınları'nın 2024-2025 Türkçe ders kitabı için etkinlik cevapları sunulmaktadır. Kitap sekiz ana tema ve her tema için ayrı metin ve değerlendirme içerir. Her tema için dinleme, okuma ve serbest okuma metinleri bulunmaktadır
Bu video, bir kişinin ödev hazırlamak için kullanılabilecek yapay zeka aracını tanıttığı bir eğitim içeriğidir.. Videoda Purplexity AI adlı yapay zeka aracının nasıl kullanılacağı adım adım gösterilmektedir. Kullanıcı önce web tarayıcısında "purplexity ai" yazarak aracı açıp, ardından soru sorabilmektedir. Videoda mevsimlerin oluşumuna dair bilimsel bir metin örneği verilerek, bu aracın en büyük avantajının ChatGPT'ye göre kaynakları da göstermesi olduğu vurgulanmaktadır.
Bu video, bir öğretmenin 3. sınıf matematik kitabındaki 143. sayfadaki problemleri çözdüğü eğitim içeriğidir.. Videoda öğretmen, kitabın 143. sayfasındaki problemleri adım adım çözmektedir. Çözülen problemler arasında kitap okuma süresi hesaplama, limon fiyatları, misket paylaşımı, defter alımı ve peynir satışından kazanılan para gibi günlük hayattan örnekler bulunmaktadır. Her problem için gerekli hesaplamalar ve çözüm yöntemleri detaylı olarak anlatılmaktadır. Video, öğrencilerin ödevlerini yaptıktan sonra kontrol amaçlı izlemeleri için hazırlanmıştır.
Bilim ve Kültür Yayınları'nın 8. sınıf İngilizce 3. ünite cevapları paylaşıldı. Kitapta 42-56. sayfalar arası cevaplar yer alıyor. Veliler öğrencilerin ödevlerini kontrol edebilecek. İlerleyen günlerde video konu anlatımları eklenecek
Bilim ve Kültür Yayınları'nın 8. sınıf İngilizce ders kitabı cevapları siteye eklenmiştir. Cevaplar uzman İngilizce öğretmenleri tarafından hazırlanmıştır. Öğrenciler ödevlerini kontrol edip yanlışlarını düzeltebilirler
Bu video, bir eğitimci tarafından sunulan, okulda ve online eğitim sürecinde işe yarayan uygulamalar ve internet sitelerini tanıtan bir rehber niteliğindedir.. Videoda yaklaşık on beş farklı uygulama ve internet sitesi kategorilere ayrılarak tanıtılmaktadır. İlk bölümde odaklanma ve dikkat dağınıklığını önlemeye yardımcı olan uygulamalar, dijital not tutma için Evernote, One Note ve Notion, bilgileri pekiştirmeye yarayan Quizlet ve Go Conker, ödevler ve grup çalışmaları için Google Drive, Google Docs ve Google Slayts, son olarak planlama için Google Takvimi ve My Study Life gibi uygulamalar anlatılmaktadır. İkinci bölümde ise Anidu uygulaması tanıtılmakta, günlük ve ilerleyen tarihler için yapılacaklar listesi oluşturma, hatırlatıcılar ekleme ve alışveriş listesi gibi özellikleri gösterilmektedir.. Video sonunda, bahsedilen uygulamaların web sitelerinin açıklamalar kısmına ekleneceği belirtilmektedir.
Bu video, aile eğitimi kursuna katılan annelerin çocuklarının deneyimlerini paylaştığı bir röportaj formatındadır. Videoda anneler ve çocukları yer almaktadır.. Videoda, aile eğitimi kursuna katılan annelerin çocuklarının hayatlarında yaşanan olumlu değişimler anlatılmaktadır. Çocuklar, annelerinin daha iyi davranmaya başladığını, ders konusunda daha iyi iletişim kurabildiklerini, kavgaların azaldığını ve "sen-ben dili" kullanarak daha iyi anlaşabildiklerini belirtmektedir. Ayrıca, annelerin kursa katılmadan önce ödevlerde yardımcı olmadıkları, ancak kursa katıldıktan sonra çocuklarının derslerinde yardımcı olmaya başladıkları da vurgulanmaktadır.
GPT Claude 3.5 ve OpenAI O1 modellerini kullanarak hızlı ve doğru yanıtlar sunar. Metin veya görüntü tabanlı sorularla 7/24 erişilebilir. Yaklaşık %98 doğruluk oranıyla çalışır. Adım adım açıklamalar ve ayrıntılı yanıtlar üretir
Bu video, bir anne ve kızı arasında geçen kısa bir diyalogu göstermektedir. Anne, kızına Atatürk'ü tanıma oyunu oynamaktadır.. Videoda anne, kızına Atatürk'ün resimlerini göstererek onu tanımasını istemektedir. İlk resimde Atatürk'ü tanıyıp "aferin" diyen kız, ikinci resimde de Atatürk'ü tanıyarak oyunu başarıyla tamamlamaktadır. Video, kızın ödevine devam etmesiyle sona ermektedir.
NLP tabanlı gelişmiş AI teknolojisi ile insan düzeyinde yeniden ifade sağlar. Orijinal anlamı koruyarak cümleleri ve paragrafları yeniden yazar. Ücretsiz modda 600 kelime, Pro modda 1500 kelimeye kadar kullanım sunar
Bu video, bir aile içi diyalogları içeren bir dizi veya film sahnesini göstermektedir. Karakterler arasında Ceren, Ece, Tuğçe, Cem, Gülten ve bir anne bulunmaktadır.. Video, termodinamik denge konusuyla başlayan bir ders sahnesiyle başlar, ardından Ceren ve Ece arasındaki gerilim dolu bir diyalogla devam eder. İki kız arkadaş arasındaki kıskançlık ve yanlış anlaşılmalar ele alınır. Daha sonra aile içi bir sohbet sahnesi gelir ve son olarak bir kız çocuğunun pi sayısının tarihçesiyle ilgili ödevi için yardım istemesiyle video sona erer.
Öğrenciler ev ödevlerinde yapay zeka destekli araçlara ihtiyaç duyabilir. Çevrimiçi ödev siteleri materyali anlamayı ve akılda tutmayı kolaylaştırır. Platformlar video eğitimleri ve forumlar gibi interaktif özellikler sunar
Bu video, bir ailenin doğal akşam rutinini gösteren bir vlog formatındadır. Videoda anne, baba ve Nurettin adında bir çocuk yer almaktadır. Nurettin'in gözlüğü kırılmış ve gözlüksüz araba kullanamadığı için bu durum aile içi tartışmalara neden olmaktadır.. Videoda ailenin akşam rutini, Nurettin'in yoğun ödevleri ve gözlük sorunu etrafında şekillenmektedir. Anne ve baba, Nurettin'in ödevini yaparken ona yardım etmeye çalışırken, Nurettin'in gözlüğü kırılmasıyla ilgili tartışmalar yaşanmaktadır. Ayrıca videoda ailenin genellikle diziyi kendileri çevirdikleri ve sabit bir senaryoları olmadığı belirtilmektedir.
Bu video, bir eğitmen tarafından öğrencilere yönelik soru-cevap formatında hazırlanmış bir eğitim içeriğidir. Videoda eğitmen, Maya adında bir çocuğun da bulunduğu bir ortamda konuşmaktadır.. Video, bir öğrencinin "derleme makalesi yazarken materyal ve metot bölümü nasıl yazılacağı" sorusuna cevap vermektedir. Eğitmen, derleme makalelerinin orijinal araştırma içermediğini, sadece yayınlanmış makaleleri topladığını açıklar. Meta analiz derlemelerinde materyal ve metot bölümü yazılabilirken, diğer derlemelerde bu bölümün olmaması gerektiği belirtilir. Ayrıca, öğrencilerin ödevlerinde materyal ve metot bölümü olmaması gerektiği, hocaların bu konuda soru sorması durumunda videonun linkini göndermeleri tavsiye edilir.
Bu video, Karagöz ve Hacivat karakterlerinin yer aldığı bir çocuk hikayesidir. Hikayede Osman adlı bir çocuk, şiir yazma ödevi için çaba gösterirken, kardeşleri Mehmet ve Zeynep ile mahalledeki diğer karakterler (Yoğurtçu, Macuncu, Bekçi Amca) de hikayede yer almaktadır.. Video, Osman'ın şiir yazma ödevi için yaşadığı zorlukları ve kardeşlerinin ona yardım etme çabalarını anlatmaktadır. İlk başta çocuklar, Osman'ın şiir yazabilmesi için gürültü yapan kediyi ve yoğurtçuyu uzaklaştırmaya çalışırlar, ancak bu çabaları başarısız olur. Sonunda Karagöz ve Hacivat'ın tavsiyesiyle Osman, şiir konusunu daha iyi seçmeye karar verir ve mahalledeki herkese özür dileyecek bir şiir yazmaya başlar. Video, Osman'ın özür dileme şiirinin okunmasıyla sona erer.
Bu video, 14-15 yaşında bir kız çocuğu olan ve daha önce spikerlik yapmış bir konuşmacının sunduğu eğitim içeriğidir. Konuşmacı, anne-baba rolünde çocuklara sorumluluk kazandırma yöntemlerini anlatmaktadır.. Video, özellikle 7-11 yaş arası çocukların ödev yapma, sorumluluk sahibi olma ve motivasyonunu artırma konularını ele almaktadır. Konuşmacı, hedef davranış belirleme, farklı çözüm yolları düşünme, somut örnekler kullanma, işbölümü yapma ve çocuklara adım adım öğretme gibi pratik yöntemleri örneklerle açıklamaktadır.. Konuşmacı ayrıca coğrafya gibi derslerde metre, terazi ve doğa gezileri gibi somut örnekler kullanarak konuları daha heyecanlı hale getirmenin önemini vurgulamakta ve çocukların her yaşta övgü ve ilgi ihtiyacı olduğunu belirtmektedir.
Bu video, bir eğitim içeriği olup, 6. sınıf sosyal bilgiler ders kitabının MEB yayınları cevaplarını nasıl bulabileceğinizi göstermektedir.. Videoda, ders kitabına ulaşmak için videonun altındaki linke tıklanması gerektiği anlatılmaktadır. Ardından, ders kitabındaki sayfalara nasıl erişileceği ve ödevlerin nasıl yapılacağı adım adım gösterilmektedir. Ayrıca, sosyal bilgiler öğretmeninin öğrencilere konuları anlatacağı ve izleyicilerin sorularını videonun altına sorabileceği belirtilmektedir.