Bu video, bir kişinin elde kalem çevirme tekniklerini gösterdiği bir eğitim içeriğidir.. Videoda, elde kalem çevirme iki farklı yöntemi gösterilmektedir. İlk yöntemde kalem, elin parmaklarıyla döndürülerek çevrilirken, ikinci yöntemde ise kalem parmaklar arasında döndürülür. Her iki yöntem de önce yavaşlatılmış, sonra hızlandırılmış olarak gösterilmektedir. Video, özellikle orta parmak kullanarak kalem çevirme tekniklerini detaylı olarak anlatmaktadır.
Bu video, Erhan Dündar tarafından sunulan kalem çevirme derslerinin ilk bölümüdür. Erhan, kalem çevirme tekniklerini adım adım göstermektedir.. Videoda kalem çevirme hareketinin dört temel hareketten biri olduğu ve öğrenmenin önemine vurgu yapılmaktadır. Erhan önce çevirme kaleminin nasıl kullanılacağını göstermekte, ardından doğru tutma pozisyonunu (2-3. parmaklar arasında, baş parmağın çukur yapması, işaret parmağının açık olması) detaylı şekilde anlatmaktadır. Hareketin doğru hızını bulmanın önemini vurgulayarak, ilerleyen derslerde bilek tarafına yakın devamlı hareket, farklı parmaklarla ve ters çevirme gibi tekniklerin öğretileceğini belirtmektedir.
Place thumb pad against middle finger pad without using tips. Keep ring finger and pinky against palm base. Press thumb and middle finger together until tips turn red. Slide thumb from middle to index finger, making cracking sound
Bebekler anne karnında ellerini yüzlerinde gösterir. Uyanma, uyku ve ağlama durumlarında ellerini yüze götürürler. Yüzlerini kızarana kadar ovuşturup sonra yumruk yapıp emerler
Bu video, Osman adlı bir sihirbazın bozuk paralarla yapılan bir sihirbazlık numarasını öğrettiği bir eğitim içeriğidir.. Videoda öncelikle numaranın performansı gösterilmekte, ardından adım adım nasıl yapıldığı anlatılmaktadır. Numara, parayı sağ eline aldığınızı hissettirmek için özel bir tutuş pozisyonu ve el hareketleri kullanarak, aslında paranın sol elinde olduğunu göstermektedir. Osman, numaranın püf noktalarını, özellikle baş parmağın paranın altına girmesi ve elin ters çevrilmesi gibi teknikleri detaylı şekilde açıklamaktadır. Bu numara, daha sonra öğreneceğiniz diğer bozuk para numaralarına zemin hazırlamakta ve gerçek hayatta birebir yapılabilen bir numaradır.
Bu video, bir para numarası eğitimi formatında sunulmuştur. Eğitmen, basit bir para hareketini adım adım göstermektedir.. Videoda, para numaralarında kullanılabilecek basit bir hareket detaylı olarak anlatılmaktadır. Hareket, parayı baş parmağın üzerine koyup, işaret parmağına, orta parmağa, yüzük parmağına ve son olarak serçe parmağına aktararak, ardından serçe parmağından parayı aşağı çekip tekrar baş parmağa geri getirerek devam etmektedir. Eğitmen, bu hareketin para numaralarına görsellik katacağını ve farklı paralarla (çin parası, poker taşları) da uygulanabileceğini belirtmektedir.
Eller konuşmada en çok yardım alınan organdır. Eller hem savunma hem saldırı aracıdır. Eller vücutla bütünleşerek ifadeleri aktarır
Eller konuşma esnasında en çok yardım alınan organdır. Eller hem savunma hem saldırı aracıdır. Eller iletişimde vurgulama ve akıcılık sağlar
Bu video, bir dans eğitmeni tarafından verilen kısa bir dans dersini göstermektedir. Eğitmen, daha önce Zeynep ve Ebru'ya kısa süreli ders vermiş ve yıllar sonra tekrar bir araya geldiklerinde onların aklında kalan hareketleri hatırlatmaktadır.. Videoda eğitmen, öğrencilere çeşitli dans hareketlerini göstermektedir. Önce kalça hareketleri, ardından el hareketleri ve son olarak "dal sarkar, kartal kalkar" şeklinde bir dans ritmi öğretmektedir. Eğitmen, hareketleri adım adım göstererek öğrencilere yönlendirmekte ve bazı hareketleri tekrar tekrar tekrar yapmalarını istemektedir.
İki eli önde kavuşturmak iletişime açıklığı gösterir. Elleri belde tutmak hakimiyet ve özgüven göstergesidir. Elleri göğüste birleştirmek sıkıntı ve gerginliği belirtir. Elleri ensede kenetlemek sahiplik ve üstünlük işaretidir
Beden dili, evrensel bir iletişim aracıdır. Duygular çoğunlukla bedenle ifade edilir. Sözel iletileri kullanamayanlar için de önemli bir araçtır
Bu video, bir kişinin homojen sesler ve el hareketleri içeren bir içerik oluşturduğunu göstermektedir. Video başlangıcında konuşmacı, izleyicilere selam vererek ve günün durumunu sormaktadır.. Videoda konuşmacı, "istenen ağız sesleri ve öpücük sesleri ve el hareketleri" içeren bir içerik sunacağını belirtmektedir. Video yaklaşık 13 dakika sürmekte olup, içeriğin büyük kısmı bu seslerden oluşmaktadır. Konuşmacı, bu seslerin izleyiciyi rahatlatacağını ve keyif vereceğini umduğunu ifade etmektedir.
Bu video, bir kişinin kopan parmak numarasının nasıl yapılacağını adım adım gösterdiği bir eğitim içeriğidir.. Videoda, kopan parmak numarasının yapılışı detaylı olarak anlatılmaktadır. Önce sol elin işaret parmağı bükülüp, sağ elin baş parmağı kullanılarak iki parmak birleştirilir. Ardından sağ elin işaret parmağı kapatılıp çıkarılır. Video, numaranın tekrar gösterilmesiyle sona erer. Başparmağı ince olanların bu numarada avantajlı olduğu belirtilir.
Bu video, bir kişinin izlediği bir programı yorumladığı bir içeriktir. Konuşmacı, programda yer alan üç kız hakkında yorumlar yapmaktadır.. Videoda konuşmacı, izlediği programdaki kızların estetik özelliklerini, el hareketlerini ve genel görünüşlerini değerlendiriyor. Özellikle esmer olan kızın kibar olduğunu ve yabancı müzik başladığında el hareketlerinin elektrik çarpmış gibi olduğunu belirtiyor. Ayrıca programın en komik yerlerini seçip yayınlamak istediklerini ve tehlike alanının içinde olduklarını ifade ediyor.
Bu video, bir kişinin lastik atma tekniğini gösterdiği bir eğitim içeriğidir.. Videoda lastik atma tekniği adım adım gösterilmektedir. Önce lastik serçe parmağa takılarak elin içine yerleştirilir, ardından baş parmağın arkasından dolaştırılarak işaret parmağa takılır. Bu şekilde elde edilen konfigürasyon serçe parmağın kaldırılmasıyla lastik atılmasını sağlar. Video, tek lastik atma ve üçlü atış yapmak için üç lastik kullanma tekniklerini de göstermektedir.
Bu video, bir eğitim içeriği olup, konuşmacı akıllı telefonlarda bulunan bir özelliği anlatmaktadır.. Video, toplantıda veya müsait olmayan ortamlarda gelen aramaları tuşla değil, el hareketleriyle sessize alma yöntemini göstermektedir. Konuşmacı, ayarlar menüsünden "kolaylaştırıcı araçlar: el hareketleri ve hareketler" bölümüne girerek gelen aramaları sessize almak için çevirin butonuna tıklamayı ve ekranı aşağı çevirerek aramaları sessize almayı adım adım göstermektedir.
Bu video, çocuklar için tasarlanmış eğitici bir içeriktir. Video boyunca bir kişi parmakları ve bardak oyunu göstermektedir.. Videoda önce baş parmağından başlayarak her parmak için "bir, iki" sayma ve "tak, tak" sesleriyle bardak vurma hareketleri gösterilmektedir. Tüm parmaklar (baş parmak, işaret parmağı, orta parmak, yüzük parmağı ve serçe parmağı) tek tek işlenmekte ve sonunda toplamda on parmağın olduğu vurgulanmaktadır. Video, parmakları açıp kapama ve alkışlama hareketleriyle sonlanmaktadır.
Bu video, tungsten elektrod kaynak dikişi yapımını adım adım gösteren bir eğitim içeriğidir.. Videoda argon kaynağı yapımı, dikiş çekme, el hareketleri, tel sürme işlemi ve fincan yürütme işlemi uygulamalı olarak anlatılmaktadır. Özellikle bilek hareketlerinin düzenli olması kaynak dikişinin kalitesini etkilediği vurgulanmaktadır. Video, kaynak arkında düzenli tel sürme işlemi yaparak boşluk ve ıntı yapmadan dikiş çekme tekniklerini göstermektedir.