Operatör SIM Kart Yenileme Ücretleri ve Yöntemleri
SIM kart yenileme işlemi yasal sahibinin beyanıyla yapılır. Her operatörün sim kart yenileme ücreti farklıdır
- maxicep.com
SIM kart yenileme işlemi yasal sahibinin beyanıyla yapılır. Her operatörün sim kart yenileme ücreti farklıdır
Bu videoda bir Vodafone kullanıcısı, operatörlerin tarife politikaları ve numara taşıma deneyimleri hakkında kişisel deneyimlerini paylaşıyor. Konuşmacı, Vodafone'da 6 yıldır abone olan ve şu anda Red 18 tarifesinde olan bir kullanıcı.. Video, iki ana bölümden oluşuyor: İlk bölümde konuşmacı, Vodafone'un tarife güncelleme politikalarını eleştiriyor ve daha düşük kapasiteli bir pakete geçmek istediğini ancak operatörün bunu engellediğini anlatıyor. İkinci bölümde ise 17 Ocak 2022'de Vodafone'dan Avea'ya numara taşıma sürecini, bu süreçte karşılaştığı kolaylıkları ve fiyat farklarını paylaşıyor.. Konuşmacı, Vodafone'un kendisine sadece yukarı yönlü tarife seçenekleri sunduğunu, aşağı yönlü tarife seçeneklerinin olmadığını belirtiyor ve operatörlerin kendi içindeki mevcut operatörlere kolayca paketler arasında geçiş hakkı tanımadığını sorguluyor. Ayrıca, Vodafone'dan 149 TL'ye geçiş yaparken, Avea'ya 42 TL'ye geçiş yaptığını paylaşıyor.
Link göndermek için web sayfasındaki URL kopyalanıp e-posta veya mesajlaşma uygulamalarına yapıştırılır. Sosyal medya platformlarında link paylaşımı gönderi oluşturma veya paylaşım butonlarıyla yapılır. Web sayfalarında link eklemek için özel butonlar kullanılır
Bu video, iki kişi arasında geçen kısa bir diyalog formatındadır. Konuşmacılardan biri Samsung telefon kullanıcısıdır.. Videoda Samsung C35 model telefonun özellikleri anlatılmaktadır. Telefonun 3,20 megapiksel kamerası, tek tuşla sosyal ağlara bağlanabilme özelliği ve 30 ayda sadece 4 liraya Avea'da satıldığı belirtilmektedir. Video, telefon hakkında kısa bir tanıtım ve kullanıcı deneyimi paylaşımı şeklinde ilerlemektedir.
Bu video, bir reklam formatında olup, Banu Hanım ve bir müşteri arasında geçen kısa bir diyalog içermektedir.. Videoda Avea'nın çağrı merkezi hizmetleri ve yeni çalışan alımı anlatılmaktadır. İstatistiklere göre Avea her altı saatte bir yeni bir çağrı merkezi çalışanı almakta ve binellidört yeni çalışanla hizmet kalitesini yüzde seksenbir artırdığı belirtilmektedir. Video, "Yatırım Türkiye'ye. Kaliteli iletişim herkese." mesajıyla sonlanmaktadır.
Teknosa, Isparta'da iki farklı noktada hizmet vermektedir. Vodafone, Isparta'nın çeşitli ilçelerinde şubeleri bulunmaktadır
Bu video, Türk Telekom, Avea ve TTNet'in birleşimini tanıtan bir reklam filmidir.. Videoda, Türk Telekom ve Avea'nın güçlerini birleştirerek yeni bir şirket oluşturdukları anlatılmaktadır. İş ve işletme sahiplerine yönelik avantajlar sunulmaktadır: TTNet İş Avantaj paketlerine geçenlere Avealı tüm şirketlerle cepten limitsiz konuşma ve her yöne 300 dakika ücretsiz konuşma, TTNet İşyerim paketlerine geçenlere ise Avea ile cepten 1 GB internet hediye edilmektedir. Tüm Türkiye'deki Türk Telekom, Avea ve TTNet satış noktalarında bu yeni şirketle hizmet verileceği belirtilmektedir.
İnternet kotası ve operatör durumu müşteri hizmetlerinden teyit edilmeli. Cihazın internet APN ayarları kontrol edilmeli
SMS'lerin sonunda bulunan 4 karakterli operatör kodudur. BTK'nın yeni düzenlemesiyle spam SMS'lerle mücadele için getirilmiştir. B001 kodu Avea İletişim Hizmetleri A.Ş'ye aittir
Bu video, Avea online işlemler menüsünün kullanımını anlatan bir eğitim içeriğidir.. Video, Avea online işlemler menüsünde fatura ve lira işlemlerinin nasıl yapılacağını adım adım göstermektedir. Faturalı ve faturasız hat sahiplerinin erişebileceği özellikler, e-fatura abonelik işlemleri, detaylı fatura servisi, özet kullanım raporu ve çağrı detay talebi gibi fonksiyonlar detaylı olarak anlatılmaktadır. Tüm bu işlemler 24/7 güvenli, kolay ve hızlı bir şekilde gerçekleştirilebilmektedir.
Vodafone'dan Turkcell'e veya Turkcell'den Avea'ya numara taşınabilir. Avea'da numara değişikliği tamamen gerçekleşir. Vodafone kendi numaraları dışında değişim yapmaz
Bu video, bir kişinin PTT hakkında bilgi verdiği eğitici bir içeriktir.. Video, PTT'nin ne olduğu, nasıl PTT'li olunacağı ve PTT'nin faturalı tarifeleri hakkında detaylı bilgiler sunmaktadır. İlk olarak PTT'nin Avea'nın altyapısını kullanan bir operatör olduğu belirtilir, ardından PTT'li olma süreci anlatılır. Daha sonra 14'lük, 21'lik, 24'lük, 28'lik ve 45'lik faturalı tarifelerin detayları paylaşılır ve PTT selde kalan kullanımları öğrenmek için kullanılan kod gösterilir.
Bu video, Fatih Kurnaz tarafından sunulan bir eğitim içeriğidir. Fatih, Blackberry cihazlarında servis kitaplarının nasıl gönderileceğini adım adım göstermektedir.. Video, servis kitaplarının gönderilmesinin nedenlerini açıklayarak başlıyor ve ardından Avea operatörü üzerinden servis kitaplarının nasıl gönderileceğini gösteriyor. Fatih, operatör internet sitesine giriş yapma, dil değiştirme ve servis kitaplarını gönderme adımlarını detaylı şekilde anlatıyor. Ayrıca, servis kitaplarının mail alamama veya bazı uygulamalara erişememe gibi durumlarda gönderilmesinin önemini vurguluyor ve iki haftada bir gönderilmesinin faydalı olabileceğini belirtiyor.
Bu video, bir kişinin Avea telefon şirketiyle yaşadığı deneyimi anlattığı kısa bir reklam formatındadır. Konuşmacı, Avea'nın yeni açıkladığı avel olmayanların hakları hakkında bilgi edindiğini ve bu hakları kullanmak istediğini belirtiyor.. Videoda konuşmacı, fatura faturası, şeffaflık hakkı ve destek hakkı gibi konuları ele alıyor. Fatura faturası konusunda yaşadığı zorlukları, call center ile yaptığı görüşmeleri ve sonunda şirketin müşteri memnuniyeti için Avea'ya gelmelerini önerdiğini anlatıyor. Video, "Hayat Avea'lıya güzel" sloganıyla sonlanıyor.
Bu video, bir telefon operatörü olan Avea'nın yeni teklifini tanıtan bir reklam filmidir.. Videoda, hayal edilen ideal bir telefon tarifi anlatılmaktadır. Bu tarif, her yöne 500 dakika konuşma ve 5000 SMS gönderme imkanı sunmakta olup, tüm bunların fiyatı sadece 15 liradan fazla olmamalıdır. Video, Avea'nın Türkiye'nin en avantajlı "her yöne" teklifini sunduğunu ve 75 milyonluk Türkiye ile özgürce konuşabildiğimizi belirtmektedir.
Bu video, Avea'nın Seç Dünyası hizmetini tanıtan bir reklam filmidir.. Videoda, 40 TL'ye sunulan Seç Dünyası hizmetinin farklı seçenekleri anlatılmaktadır. Konuşmayı sevenlere ve internete girenlere her yöne 1000 dakika ve sınırsız internet, hem konuşup hem mesajlaşıp hem de internete girenlere her yöne 500 dakika, 500 SMS ve 500 MB internet veya her yöne 500 dakika, 5000 SMS ve sınırsız internet seçenekleri sunulmaktadır. Video, seçme özgürlüğü için Avea bayilerine gelmenin önemini vurgulamaktadır.
Bu video, bir reklam formatında akıllı telefon tanıtımı yapmaktadır. Konuşmacı, izleyicilere akıllı telefon almak isteyenlere yönelik bir ürün tanıtımı sunmaktadır.. Videoda FSL 7000 Plus model akıllı telefonun özellikleri anlatılmaktadır. Telefonun kendinden flaşlı fotoğraf makinesi, entegre navigasyon sistemi, hava durumu uygulaması, gazete uygulaması ve Angry Birds oyunu gibi özellikleri vurgulanmaktadır. Ayrıca, Avea'dan akıllı telefon almanın farklı ödeme seçenekleri (tarifeye ek, internet paketi ile veya her şey dahil) hakkında bilgi verilmektedir.
Bu video, NBA All-Star yarışmasına katılma fırsatı sunan bir tanıtım içeriğidir.. Videoda, izleyicilere NBA All-Star'a gitme şansı kazanma fırsatı sunulmaktadır. İzleyicilerin neden gitmek istediğini yazmaları ve 90-90 numarasına göndermeleri gerektiği belirtilmektedir. Ayrıca, mücadelenin, heyecanın ve eğlencenin destekçisi olarak Avea'nın adı geçmektedir.
Bu video, iki farklı bölümden oluşan bir içeriktir. İlk bölümde Avea operatörünün tanıtım reklamı yer alırken, ikinci bölümde bir grup arkadaşın (Hende, Samsung gibi isimlerle) iletişim operatörleri ve telefonlar hakkında sohbet ettiği bir format sunulmaktadır.. Videoda öncelikle Avea'nın sunduğu ekonomik tarifeler ve avantajları tanıtılmakta, ardından arkadaşların farklı operatörlerin (Avea, Anya gibi) tarifeleri, öğrenci indirimleri ve telefon modelleri (Samsung, Nokia) hakkında yapılan tartışmalar yer almaktadır.. İlk bölümde Avea'nın Türkiye'de 7549 yeni baz istasyonu kurduğu ve ülke yüzdesinin %95,40'ının kapsama alanına dahil olduğu belirtilirken, ikinci bölümde operatörlerin sunduğu fiyatlar ve hizmetler hakkında kişisel deneyimler ve görüşler paylaşılmaktadır. Video sonunda komik bir kedi videosu izlenmektedir.