Bu video, bir sürücünün yeni aldığı aracını test ettiği bir yol sürüşü içeriğidir. Sürücü, yeni aldığı kafa aparatı ile çekim yaparak aracın performansını göstermektedir.. Videoda sürücü, aracının hız limitlerini, viraj performansını ve sürüş dinamiklerini test etmektedir. Düz yolda 120-170 km/s hızlarda sürüş yaparak, rampa çıkışlarında ve virajlarda aracın performansını göstermektedir. İstanbul Havalimanı yolu üzerinde yapılan test sürüşünde, aracın 160 km/s hız limitinde nasıl performans gösterdiği ve rüzgar etkisi altında nasıl davranması gerektiği gösterilmektedir.. Videoda ayrıca atmosferik bir dizel aracın performansı turbolu bir araba ile karşılaştırılmakta ve aracın yakıt tüketimi, vites değişimleri hakkında bilgiler paylaşılmaktadır. Sürücü, gelecekte aracın daha detaylı tanıtım videolarını çekeceğini belirtmektedir.
MPI motor düşük beygir gücüne sahip fakat LPG takılabiliyor. FSI motor yüksek beygir gücüne sahip fakat LPG takılamıyor. Octavia'nın 1.6 motoru 102 beygir gücünde. Yeni Corolla'da 1.6 motor 105 beygir gücüne ulaşıyor
Bu video, bir otomobil inceleme içeriği olup, sunucu 2005 model 1.8 motor hacmi, 75 beygir gücündeki Ford Kornet'i detaylı olarak tanıtmaktadır. Sunucu daha önce bu aracı bir yıl boyunca kullanmıştır.. Video, aracın dış ve iç özelliklerinin incelenmesiyle başlayıp, bagaj hacmi, koltuk konforu ve iç mekan detaylarıyla devam ediyor. Ardından rampa testi yapılarak aracın performansı değerlendiriliyor. Sunucu, Kornet'in özellikle kalabalık iş ekipleri ve aileler için ideal olduğunu, ancak yakıt tüketiminin diğer arabalara göre daha fazla olduğunu belirtiyor. Ayrıca, bu tür araçları kullanmak isteyenlerin öncelikle usta bulmaları gerektiğini ve Facebook gruplarından destek alabileceklerini tavsiye ediyor.
Bu video, bir otomobil inceleme içeriği olup, sunucu İzmit'in köy yollarında Fiat Bravo 1.6 SX paket modelini detaylı olarak tanıtmaktadır. Sunucu, araçlarla ilgilenen ve deneyimli bir kişi olarak kendini tanıtıyor.. Video, aracın dış tasarımı, kapı hissiyatları ve bagaj kapasitesi ile başlayıp, iç mekan özellikleri, göstergeler, klima kontrolleri ve direksiyon detaylarına geçiyor. Ardından aracın motor performansı, yakıt tüketimi ve sürüş deneyimi ele alınıyor. Sunucu, aracın 130 beygir gücünde olduğunu, 3000'de 150 km/s hız aldığını ve yakıt tüketiminde ekonomik olduğunu belirtiyor.. Videoda ayrıca Bravo ve Maria modellerinin plastik kırıklar ve yalancı hararet gibi kronik sorunları da vurgulanıyor. Aracın ısıtma ve soğutma sistemlerinin iyi olduğu, ancak yalıtımının orta seviyede olduğu da belirtiliyor. Video, aracın fiyat-performans değerlendirmesiyle sonlanıyor.
Standart VTI 8200 devirde devir kesiciye girer. 5500 devirden sonra Vtec motoru performans odaklı çalışır. 1.6 litrelik VTI motor 160 beygir güç üretir. Triger seti 30000 km'de bir değiştirilmelidir
FB7 5200km, FD6 48000km'de ve LPG'siz. FB7 Lassa Snowmays, FD6 Michelin Alpin lastikleri kullanıyor
Bu video, bir otomobil inceleme içeriği olup, sunucu Honda City modelini detaylı olarak tanıtmaktadır. Honda City, Honda Jazz tabanında üretilen ve Honda'nın en ekonomik modellerinden biri olarak tanıtılmaktadır.. Video, aracın dış tasarımından başlayarak iç mekan özelliklerine, motor performansına ve yakıt tüketimine kadar kapsamlı bir inceleme sunmaktadır. Sunucu, aracın dış tasarımını, jantlarını, bagaj hacmini, arka yaşam alanını, iç donanım özelliklerini ve motor performansını (1.5 iVTEC, 121 beygir, 145 Nm tork) detaylı şekilde anlatmaktadır. Ayrıca aracın yakıt tüketimi (ortalama 4.20 litre) ve fiyat-performans değerlendirmesi de yapılmaktadır. Video, aracın segment içindeki konumu ve tercih edilmesi için nedenleriyle sonlanmaktadır.
Bu videoda bir kişi Ford Puma model araba ile uzun yol yaparak yakıt tüketimini test ediyor. Sakarya'dan Bolu'ya doğru yolculuk yapıyor.. Video, Ford Puma'nın yakıt tüketimi performansını gösteriyor. Kişi, 370 km yol yaparak ortalama 90 km/s hızla 4,80 litre/100 km yakıt tüketimi elde ettiğini belirtiyor. Yolculuk sırasında hız sabitleyici kullanıyor ve 90-110 km/s arasında değişken hızlarda yol alıyor. Video, yakıt tüketimi değerlerinin nasıl sıfırlanacağı ve yakıt ekonomisi modunun nasıl kullanılacağı gibi pratik bilgiler de içeriyor.
Bu video, bir sunucunun 1997 model 1.6 X donanım Toyota Corolla'yı detaylı olarak incelediği bir araç tanıtım içeriğidir.. Video, aracın dış görünümünden başlayarak iç mekan incelemesine geçiyor ve ardından sürüş deneyimine odaklanıyor. Sunucu önce aracın dış tasarımını, farlarını, jantlarını ve 400 litrelik bagaj kapasitesini gösteriyor, ardından iç mekana geçerek koltuk konforu, döşeme kalitesi, gösterge paneli ve klima sistemini inceliyor. Son bölümde ise aracın süspansiyon sistemi, direksiyon, motor performansı ve yakıt tüketimi gibi sürüş özellikleri ele alınıyor.. Videoda aracın 145 newtonmetre torka sahip olduğu, 500 devirde maksimum torkunu verdiği ve C segmenti bir araç olduğu belirtiliyor.
2018 Audi A3 Sportback 1.0 TFSI manuel 116 bg motora sahip. Araç 3000 km'ye yaklaşmış durumda. Yakıt tüketimi ortalama 6.0 litre/100 km
195-55-16'dan 205-55-16'ya lastik çapı 1.1 cm artar. Değişim oranı %1.77'dir. Hava basıncı 2-3 psi daha fazla olur
1.0 litre altı kategorisinde 5. kez "Yılın Motoru" seçildi. Son 5 yılda toplam 9. ödülünü kazandı. 2012'de "En İyi Yeni Motor" ödülünü almıştı
Bu video, bir otomobil serisinin bir parçası olup, izleyicilere arabalarla ilgili merak edilen konuları sade bir şekilde anlatmayı amaçlayan bir eğitim içeriğidir.. Video, tork ve beygir gücü kavramlarını karşılaştırmalı olarak açıklamaktadır. İlk olarak tork kavramı, bir cismin dairesel hareket etmesine neden olan kuvvet olarak tanımlanmakta ve otomobillerde tekerleklere itme veya dönme kuvveti olarak ifade edilmektedir. Ardından beygir gücü kavramı, James Watt tarafından icat edilmiş ve bir taşıtın maksimum hızını belirleyen bir güç hesaplama aracı olarak açıklanmaktadır. Video, her iki kavramın avantaj ve dezavantajlarını karşılaştırarak, hangi durumlarda hangi tür aracın tercih edilmesi gerektiğini önermektedir.
İzmoto Expert YouTube kanalından Ufuk Kong tarafından sunulan bu video, Renault Clio 5 modelinin detaylı bir otomobil incelemesidir.. Video, Clio 5'in farklı versiyonlarını (1.3 TC 130 beygir, 1.0 TC 100 beygir ve 1.0 TC 90 beygir) karşılaştırarak başlıyor ve özellikle 1.0 TC 90 beygir versiyonunun kronik sorunlarını ele alıyor. Ardından aracın iç malzeme kalitesi, izolasyon özellikleri ve motor performansı hakkında bilgiler sunuluyor.. İncelemede Clio 5'in şehir içi kullanım için acemi sürücüler için uygunluğu, şanzıman-motor uyumu ve yedek parça bulunabilirliği açısından avantajları vurgulanıyor. Ayrıca aracın 9 motorunun önceki Clio 4'teki 9 TC'den daha başarılı ve sorunsuz olduğu belirtiliyor.
Bu videoda sunucu ve eski takipçisi Barış, 2020 model Renault Clio 4'ü inceliyor. Ayrıca Emrah adında bir kişi de arabanın alış hikayesini anlatıyor.. Video, aracın dış tasarımından başlayarak iç özelliklere geçiyor ve ardından sürüş deneyimi hakkında detaylı bilgiler sunuyor. Clio 4'ün 9 TC, 90 beygir gücündeki motoru, 300 litrelik bagaj hacmi, yakıt tüketimi (5,80-10 litre civarında) ve performansı ele alınıyor.. Videoda ayrıca aracın şehir içi kullanıma uygunluğu, yol sesi, rüzgar sesi, direksiyon hissiyatı ve konfor özellikleri hakkında yorumlar yapılıyor. Konuşmacılar, arabanın B segmenti bir araba olarak performans açısından yeterli olduğunu ve yakıt tüketiminin uygun olduğunu belirtiyor.
Bu video, bir sualtı parkında gerçekleşen ucuz jipler yarışmasını gösteren bir yarışma formatındadır. Videoda Batman, Recep, Demir Adam, Örümcek, Kaptan ve Baldi gibi yarışmacılar yer almaktadır.. Videoda Dacia Duster, Chevrolet Trail Blazer, Mitsubishi Pajero, Land Rover Freelander, Lada Niva Urban ve Suzuki Grand Vitara gibi çeşitli ucuz jiplerin sualtı parkurundaki performansları gösterilmektedir. Yarışmacılar sırayla sualtı parkuruna atlayıp, suyun altında araba sürme zorluklarını aşmaya çalışırken, bazı araçlar diskalifiye olurken, dört araç parkuru başarıyla tamamlamıştır.. Videoda araçların su altında nasıl hareket ettiği, karşılaştıkları zorluklar ve performansları hakkında detaylı bilgiler sunulmaktadır. İlk olarak Batman Dacia Duster ile yarışır ve takla atarak diskalifiye olurken, Recep Chevrolet Trail Blazer ile başarılı bir performans gösterir ve son olarak Örümcek Land Rover Freelander ile yarışır ve parkuru başarıyla tamamlar.
"Örümcek Abi" kanalında yayınlanan bu oyun videosunda Örümcek, Recep, Thor, Baldi ve Superman adlı karakterler yer alıyor. Videoda Türk polis arabaları ve taksilerinin maksimum hız ve parkur performansları test ediliyor.. Videoda dört Türk polis arabası (Toyota Corolla, Ford Tourneo Courier, Hyundai Accent, Renault Symbol) ve dört Türk taksisi (Hyundai Tucson, Fiat Linea, Fiat Egea, Skoda Octavia) kullanılarak ikili parkur yarışması gerçekleştiriliyor. Her araç önce maksimum hızını göstermekte, ardından zorlu parkurları tamamlamaya çalışmaktadır.. Videoda Renault Symbol 193 km/s, Ford Tourneo Courier 213 km/s ve Kaptan 184 km/s maksimum hız gösterdiği belirtiliyor. Video, Türk araçlarının son zamanların en iyi performansını gösterdiğini vurgulayarak sona eriyor.
Bu videoda bir kişi, 5000 km'lik Egea Cross hibrit aracının yakıt tüketim değerlerini paylaşıyor. Kendisi için biriktirdiği bu verileri YouTube'da benzer kapsamlı bir video bulamadığı için paylaşma ihtiyacı duymuş.. Video, toplam sekiz farklı yakıt alışını ve bunların detaylarını içeriyor. Her yakıt alışında yapılan yolculuk, ortalama hız, klima kullanımı ve yakıt tüketimi gibi bilgiler paylaşılıyor. Sonuç olarak, 300 litre benzin alarak 5000 km yol yapmış ve 100 km'de ortalama 6,5 litre yakıt tüketimi elde etmiş. Video, Egea Cross hibrit modelinin yakıt tüketimi hakkında detaylı bilgi edinmek isteyenler için faydalı olabilir.
Bu video, bir anlatıcının Efes Kurumsal'da Furkan adlı yazılım uzmanıyla birlikte Seat Ibiza TSI aracına yazılım uygulaması sürecini gösteren bir içeriktir.. Video, Seat Ibiza TSI'ye soft yazılım uygulamasının tüm aşamalarını göstermektedir. İlk bölümde aracın diagnostik cihazına bağlanması, hata okuma işlemi, mapping işlemi ve yeni yazılımın yüklenmesi anlatılırken, ikinci bölümde yapılan performans testinin sonuçları paylaşılmaktadır. Yazılım uygulaması sonucunda aracın 115 beygirden 140 beygire, tork değerinin 200'den 250'ye çıkacağı belirtilmektedir.. Videoda ayrıca yazılım uygulamasının kalibrasyon süreci, kilometre durumuna göre güç artışı ve aracın performansı hakkında bilgiler de yer almaktadır. Anlatıcı, ilerleyen günlerde araç ile ilgili hem tüketim hem de performans odaklı yeni içerikler oluşturacağını da belirtmektedir.
Bu video, bir oyun içi araba hız ayarlarının test edildiği bir içerik. Sunucu, internette bulunan hız ayarlarının gerçek hayatta çalışıp çalışmadığını test ediyor.. Videoda, Golf, Kartal, Supra, Ara 34 ve Smart gibi farklı araçlar üzerinde hız ayarları yapılarak performans testleri gerçekleştiriliyor. Sunucu, her araç için süspansiyon ve vites kutusu ayarlarını yaparak, normal hız ayarlı araçlarla karşılaştırıyor. Testler sonucunda, 925 HP'lik araçlarla bile 1295 HP'lik araçlara kafa tutabildiği ve yarışlarda yaklaşık 30-50 saniyelik farklar elde ettiği gösteriliyor. Video, oyun içi araba performansını artırmak isteyenler için pratik bilgiler sunuyor.