Homebase, küçük işletmelere yönelik tümleşik bir çalışan planlama, zaman takibi, bordro ve insan kaynakları (İK) çözümü sunar. Başlıca işlevleri: - Çalışan planlaması: Programlar oluşturur, müsaitliği takip eder, işgücü maliyetlerini optimize eder. - Zaman saati: Cihazları dijital zaman saatlerine dönüştürerek saatleri, molaları ve fazla mesaiyi izler. - Bordro: Maaşları, vergileri ve ödeme çeklerini otomatik olarak hesaplar, doğrudan depozito ve bordro vergisi dosyalamasını yönetir. - Takım iletişimi: Merkezî bir platform üzerinden mesajlaşma, gerçek zamanlı uyarılar ve hatırlatıcılar sağlar. - İK ve uyumluluk: İşgücü maliyet kontrolleri, sertifikalı İK danışmanları ve uzman rehberler ile uyumluluğu sağlar.