Yanlışsız öğretime giriş slaytı, genellikle aşağıdaki konuları içeren bir sunumdur: 1. Yanlışsız Öğretim Tanımı: Hata düzeyinin düşük olduğu, daha az hata yapılarak öğrenmenin sağlandığı bir öğretim yöntemi. 2. Temel Kavramlar: Hedef uyaran, ipucu, deneme, yanıt aralığı, denemeler arası süre, silikleştirme gibi terimler. 3. Yanlışsız Öğretim Yöntemleri: Tepki ipuçlarının sunulduğu (sabit bekleme süreli öğretim, eşzamanlı ipucuyla öğretim vb.) ve uyaran ipuçlarının kullanıldığı yöntemler. 4. Öğretmenin Rolü: Öğrencinin kapasitesini dikkate alarak beceri belirleme, küçük bölümler halinde öğretim yapma, öğretim stratejilerini uygulama. Bu slaytlar, özel eğitim ve öğretmenlik alanlarında öğretim yöntemlerinin etkili bir şekilde kullanılması için hazırlanmıştır.