• Buradasın

    Servis

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Casper hangi servis bakıyor?

    Casper ürünlerine aşağıdaki yetkili servisler bakmaktadır: 1. Casper Plaza - Ümraniye Merkez Servis: Fatih Sultan Mehmet Mah. Balkan Cad. No: 47, Ümraniye, İstanbul. 2. Kalem Servis Hizmetleri Bilgisayar San. ve Tic. Ltd. Şti.: Maltepe mah. Eski Londra Asfaltı cad. No: 38 K:1 Cevizlibağ, İstanbul. Ayrıca, 0 850 250 77 77 numaralı telefondan Casper Müşteri Hizmetleri'ni arayarak da destek alınabilir.

    Troy Apple yetkili servis ne kadar sürede gelir?

    Troy Apple yetkili servisinin ne kadar sürede geleceği, yasal onarım sürecine bağlıdır ve bu süreç 20 iş gününü geçemez. Ortalama olarak, cihazın "hazır" bilgisi 10 iş günü içerisinde sağlanır.

    BDH hangi markanın yetkili servisi?

    BDH (Bilişim Destek Hizmetleri), HP markasının yetkili servisidir.

    Samsung GSPN ne iş yapar?

    Samsung GSPN (Global Service Partner Network), Samsung'un yetkili servis ortaklarına onarım ve bakım işlemleri için ayrıcalıklı erişim sağlayan bir sistemdir. Bu sistem sayesinde servis ortakları, aşağıdaki işlemleri gerçekleştirebilir: - Samsung cihazlarının seri numaralarını veya IMEI'lerini doğrulama; - OEM parçaları kullanarak onarımları raporlama; - FRP (Factory Reset Protection) kilidini açma. Ancak, GSPN hesaplarının yetkisiz kullanımı, kullanıcı verilerinin güvenliğini tehlikeye atabilir ve Samsung cihazlarının bütünlüğünü bozabilir.

    Arçelik 3 yıl garanti uzatma nasıl yapılır?

    Arçelik ürünlerinde 3 yıl garanti uzatma işlemi, yetkili servisler veya Arçelik'in resmi web sitesi üzerinden yapılabilir. Yetkili servislerden garanti uzatma işlemi için: 1. Arçelik müşteri hizmetleri numarasını arayarak (444 0 888) servis randevusu alınır. 2. Servis teknisyeni, ürünün seri numarasını ve diğer gerekli bilgileri alarak garanti süresini uzatır. Arçelik'in resmi web sitesi üzerinden garanti uzatma işlemi için: 1. Arçelik hesabına giriş yapılır veya yeni bir hesap oluşturulur. 2. "Garanti Uzatma" veya "Ürün Kaydı" seçeneğine tıklanır. 3. Ürünün seri numarası, modeli ve satın alma tarihi gibi bilgiler doldurulur. 4. Bilgiler eksiksiz doldurulduktan sonra "Uzatma İşlemi Tamamla" butonuna tıklanır.

    Altus ve Arçelik servis aynı mı?

    Evet, Altus ve Arçelik servisleri aynıdır, çünkü Altus, Arçelik A.Ş.'ye ait bir markadır.

    Bosch beyaz eşya servisi kaç yıl garantili?

    Bosch beyaz eşya servisi kapsamında yapılan onarımlar 1 yıl garanti kapsamındadır.

    Distribütör garantili ne demek?

    Distribütör garantili ifadesi, ürünün üreticisi tarafından garanti altına alındığı anlamına gelir. Bu durumda, distribütör garantili bir cihaz alındığında ürünün garantisi, doğrudan ürünün üreticisi tarafından sağlanır ve herhangi bir sorun yaşanması durumunda muhatap, üretici firma olur. Ayrıca, distribütör garantili ürünlerin servis hizmetleri de genellikle markanın kendi servis ağı üzerinden verilir.

    Su arıtma servisi kaç yılda bir yapılır?

    Su arıtma cihazının servisi, su kalitesi ve kullanım yoğunluğuna bağlı olarak değişkenlik göstermekle birlikte, ortalama olarak 2-3 yılda bir yapılması önerilir.

    Cimbalı yetkili servis nasıl bulunur?

    Cimbali yetkili servislerini bulmak için aşağıdaki yöntemlerden yararlanabilirsiniz: 1. Cimbali Türkiye Teknik Servis: İstanbul Ümraniye'de bulunan bu servis, Cimbali endüstriyel mutfak ekipmanlarının teknik servisini sağlamaktadır. 2. Berat Endüstriyel: İstanbul Anadolu yakası ve Kocaeli'ne Cimbali kahve makinesi ve öğütücülerinin teknik servisini sunmaktadır. 3. Stabil Teknik: Bayrampaşa İstanbul'da bulunan bu servis, Cimbali kahve makinelerinin arıza, kurulum, bakım ve teknik servis hizmetlerini sunmaktadır. Ayrıca, Cimbali'nin resmi web sitesinde de dünya genelindeki servis merkezlerinin iletişim bilgilerine ulaşabilirsiniz.

    Samsung servis randevusu nasıl alınır?

    Samsung servis randevusu almak için aşağıdaki yöntemlerden birini kullanabilirsiniz: 1. Samsung Web Sitesi: Samsung'un resmi web sitesinde yer alan "Destek" bölümünden, bulunduğunuz il veya ilçeye göre size en yakın yetkili servisi bulup online randevu talebinde bulunabilirsiniz. 2. Samsung Çağrı Merkezi: 444 77 11 numaralı Samsung çağrı merkezini arayarak size en yakın yetkili servisin iletişim bilgilerini öğrenebilir ve randevu alabilirsiniz. 3. Yetkili Servis Rehberi: yetkiliservisrehberi.com gibi online platformlar üzerinden de Samsung yetkili servislerine ulaşıp randevu talebinde bulunabilirsiniz.

    Zirve iletişim ne iş yapar?

    Zirve İletişim adlı iki farklı işletme bulunmaktadır: 1. Bolu Zirve İletişim: Telefon satışı, ikinci el alım-satımı, garantili teknik servis ve orijinal aksesuar çeşitleri gibi telefon hizmetleri sunmaktadır. 2. İstanbul Zirve İletişim: Avcılar ilçesinde yer alan bu işletme, cep telefonu ve aksesuarları satışı ile telefon tamir servisi yapmaktadır.

    Samsung yetkili servis randevusuz gidilir mi?

    Evet, Samsung yetkili servislerine randevusuz gidilebilir.

    Samsung servis garantisi kaç yıl?

    Samsung ürünlerinin servis garantisi mobil cihazlar ve TV ürün gruplarında 24 ay, beyaz eşya ürünlerinde ise 36 aydır.

    Frigdaire yetkili servis nasıl bulunur?

    Frigidaire yetkili servisini bulmak için aşağıdaki yöntemlerden yararlanabilirsiniz: 1. 444 67 02 numaralı telefondan Merkez Teknik Servis Hizmetleri'ni arayarak en yakın servis noktasını öğrenebilirsiniz. 2. Yandex Maps üzerinden "Frigidaire yetkili servisi" olarak arama yaparak, İstanbul'daki yetkili servisin iletişim bilgilerine ulaşabilirsiniz. 3. Servisbayisii.com.tr ve tamircim.net gibi sitelerden de Frigidaire servis numaralarını ve iletişim bilgilerini bulabilirsiniz.

    Viessma kombi yetkili servisi nasıl bulunur?

    Viessmann kombi yetkili servisini bulmak için aşağıdaki yöntemleri kullanabilirsiniz: 1. Viessmann'ın resmi web sitesi: Viessmann'ın web sitesinde "Servis ve Destek" veya "Yetkili Servisler" gibi bölümlerde, bulunduğunuz bölgeye göre en yakın yetkili servisin iletişim bilgilerini bulabilirsiniz. 2. Müşteri hizmetleri: Viessmann müşteri hizmetleri telefon numarasını arayarak size en yakın yetkili servis noktasını öğrenebilirsiniz. 3. Mobil uygulama: Viessmann'ın mobil uygulamaları üzerinden de servis noktalarını sorgulayabilir ve konum bilgilerini alabilirsiniz. 4. Yerel bayiler ve satış noktaları: Viessmann'ın bir bayisinden de yetkili servis hizmeti alabilirsiniz.

    La boom alkol var mı?

    La Boom restoranında alkol servisi yapılmaktadır.

    Şarap bardağı nasıl doldurulur?

    Şarap bardağı, üçte bir ile üçte iki arasında doldurulmalıdır. Doldurma adımları: 1. Kadehi tamamen doldurmayın. 2. Kadehi sapından tutun. 3. Şarabı yavaşça çalkalayın. 4. Servis tamamlandığında şişeyi tekrar şarap kovasına yerleştirin.

    Tekkım oto servis hangi markanın?

    Tekkim Oto Servis, Bosch Car Service ağına aittir.

    WMF yetkili servis nasıl bulunur?

    WMF yetkili servislerini bulmak için aşağıdaki yöntemleri kullanabilirsiniz: 1. Yandex Haritalar: WMF'nin İstanbul'daki yetkili servislerinden biri, Beşiktaş'ta Levazım Mah., Koru Sok., 2/24 adresinde yer almaktadır. 2. Uzman Teknik Servis: İstanbul genelinde WMF espresso kahve makinesi tamiri ve bakımı yapan bir servis sağlayıcısıdır. 3. Espresso Makinesi Servisi: WMF espresso kahve makinesi teknik servisi sunan bir başka firmadır. 4. WMF Plus Yetkili Servisler: WMF'nin yetkili servislerini görüntülemek ve aramak için resmi web sitesini kullanabilirsiniz.