M102 motorunun LPG ile çalışma prensibi, genel LPG sistem bileşenlerine benzer şekilde işler: 1. LPG Tankı: Aracın bagajında yer alan tank, LPG gazını sıvı halde depolar. 2. Regülatör: LPG tankından çıkan sıvı LPG, regülatör aracılığıyla gaz haline dönüştürülür ve motorun ihtiyaç duyduğu basınca düşürülür. 3. Enjektörler: LPG, motorun silindirlerine enjektörler aracılığıyla gönderilir. 4. Kontrol Ünitesi (ECU): LPG sisteminin beyni olan bu ünite, motorun çalışma koşullarını izler ve LPG enjektörlerinin ne zaman açılıp kapanacağını belirler. 5. Hava-Fuel Karışımı Kontrolü: LPG, hava ile karıştırılarak motorda yanma işlemi için uygun hale getirilir. Motor ilk çalıştırma anında bir müddet benzin ile çalıştırılır, bu sayede motorun soğutma suyu ısınarak buharlaştırıcıyı ısıtır ve LPG gaz hâlde emme manifolduna girer.