Yandex Metrica ile aşağıdaki analizler ve ayarlar yapılabilir: 1. Hedef Kitle Analizi: Kullanıcıları tanıyarak, onların ilgi alanlarını ve ortak noktalarını belirlemek. 2. Davranış Analizi: Kullanıcı davranışlarını inceleyerek, onları hedeflenen eylemlere nelerin yönlendirdiğini görmek. 3. Kaynak Analizi: Tüm kanallarda trafik çekerek, ROMI'yi ve verimliliği değerlendirmek. 4. Reklam Optimizasyonu: Tamamlanan satın almalar, yeni siparişler ve diğer hedef eylemler için reklam optimizasyonu yapmak. 5. E-Ticaret Analizi: Çevrimiçi mağazalar için analiz araçları ve reklam optimizasyonu sağlamak. 6. Otomatik Stratejiler: Kullanıcının faydalı işlem yapması ile sonuçlanan tıklamalar için otomatik stratejiler oluşturmak. 7. Yeniden Pazarlama: Siteyle daha önce etkileşimde bulunan kullanıcılara reklam göstermek.