İletişim ve teknoloji bölümü, medya, halkla ilişkiler, reklamcılık, dijital iletişim ve benzeri alanlarda uzmanlaşmayı amaçlar. Mezunların yapabileceği işler ve çalışabilecekleri alanlar: Medya sektörü: Gazetecilik, televizyon, radyo ve dijital medya platformlarında içerik üreticisi, editör, muhabir, yapımcı. Halkla ilişkiler ve reklamcılık: Kurumların halkla ilişkiler ve tanıtım faaliyetlerini yürütme, marka yönetimi, kampanya planlama. Dijital pazarlama: Sosyal medya yönetimi, SEO uzmanlığı, içerik pazarlama, online reklamcılık. Kurumsal iletişim: Şirketlerin iç ve dış iletişim stratejilerinin oluşturulması, kriz yönetimi, basın bülteni hazırlama. Etkinlik yönetimi: Organizasyon planlama ve yürütme, sponsorluk ve tanıtım faaliyetleri. Araştırma ve danışmanlık: Pazar araştırmaları, kamuoyu yoklamaları ve iletişim stratejileri geliştirme. İletişim mezunları ayrıca, devlet ve kamu kurumlarında, sivil toplum kuruluşlarında ve freelance çalışarak da iş bulabilirler.