Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tat markasının büyümesinin bazı nedenleri:
- Yeni teknoloji yatırımları: 1980'lerde aseptik hatların kurulması ve üretim kapasitesinin artırılması 1. 2025 yılında hazır yemek ve sos kategorilerinde yeni teknoloji yatırımları yapılması 4.
- Uluslararası genişleme: 1993 yılında ihracatın başlaması ve 2024'te Avrupa'nın büyük perakende zincirleriyle yapılan anlaşmalar sayesinde ihracat cirosunun artırılması 15.
- Ürün çeşitliliği: 2015 yılında peynir, 2017'de bakliyat unu gibi yeni ürünlerin eklenmesi 34.
- İnovasyon: Kahveli süt, naneli ayran gibi yeni ürünlerin geliştirilmesi 3.
- Stratejik ortaklıklar: 1983 yılında Japonya'nın köklü şirketlerinden Kagome ile başlatılan proje 1.
- Sürdürülebilirlik çalışmaları: Tarım alanında dijitalleşme, verim artışı ve çiftçilerin modern tarım teknikleri üzerine eğitilmesi gibi projeler 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: