Tat markasının büyümesinin bazı nedenleri: Yeni teknoloji yatırımları: 1980'lerde aseptik hatların kurulması ve üretim kapasitesinin artırılması. Uluslararası genişleme: 1993 yılında ihracatın başlaması ve 2024'te Avrupa'nın büyük perakende zincirleriyle yapılan anlaşmalar sayesinde ihracat cirosunun artırılması. Ürün çeşitliliği: 2015 yılında peynir, 2017'de bakliyat unu gibi yeni ürünlerin eklenmesi. İnovasyon: Kahveli süt, naneli ayran gibi yeni ürünlerin geliştirilmesi. Stratejik ortaklıklar: 1983 yılında Japonya'nın köklü şirketlerinden Kagome ile başlatılan proje. Sürdürülebilirlik çalışmaları: Tarım alanında dijitalleşme, verim artışı ve çiftçilerin modern tarım teknikleri üzerine eğitilmesi gibi projeler.