• Buradasın

    Popeyes Smoky XL neden şikayet edildi?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    A frustrated customer in a Popeyes restaurant in Turkey holds a disappointing sandwich with visibly undercooked chicken and missing smoked meat, while a busy, indifferent staff member works behind the counter.
    Popeyes Smoky XL sandviçi, çeşitli şikayetlerle karşılaşmıştır:
    1. Ürün Kalitesi ve İçerik Eksikliği: Bazı kullanıcılar, sandviçin içindeki füme etinin olmadığını ve normal bir XL sandviç verildiğini belirtmiştir 1. Ayrıca, tavuğun pişmemiş ve bozuk olduğu da şikayet edilmiştir 1.
    2. Yanlış Sipariş ve Yavaş Hizmet: Siparişlerin geç gelmesi, yanlış hazırlanması ve uzun süre bekletilmesi gibi sorunlar yaşanmıştır 45.
    3. Bayat ve Küflü Ürünler: Ürünlerin bayat ve küflü olduğu, bu durumun sağlık sorunlarına yol açtığı yönünde şikayetler de mevcuttur 2.
    4. Müşteri Hizmetlerine Ulaşamama: Canlı destek ve müşteri hizmetlerine yapılan başvuruların sonuçsuz kaldığı, bu durumun müşterileri mağdur ettiği belirtilmiştir 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Popeyes XL sandviç neden kaldırıldı?

    Popeyes XL Sandviç'in neden kaldırıldığı hakkında bilgi bulunamadı. Ancak, Popeyes ile ilgili şikayetlerin bulunabileceği bazı siteler şunlardır: sikayetvar.com. Ayrıca, Popeyes'ın sosyal medya hesapları üzerinden de güncel bilgilere ulaşılabilir: Instagram.

    Popeyes XL sandviç neden bozuk?

    Popeyes XL sandviçin neden bozuk olduğuna dair kesin bir bilgi bulunmamaktadır. Ancak, bazı müşteriler tarafından bildirilen sorunlar arasında çiğ tavuk, bayat ekmek, pişmemiş ürünler ve eksik siparişler yer almaktadır. Bu tür sorunlarla karşılaşıldığında, Popeyes müşteri hizmetleri ile iletişime geçilmesi önerilir.

    Popeyes şikayet nasıl yapılır?

    Popeyes'e şikayet bildirmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: Telefon: Popeyes müşteri hizmetleri numarası 444 76 77'dir. Online İletişim Formu: Popeyes'in resmi web sitesinde yer alan iletişim formu doldurularak şikayet iletilebilir. E-posta: Şikayetler, guestcare@popeyes.com adresine detaylı bir e-posta olarak gönderilebilir. Sosyal Medya: Popeyes'in sosyal medya hesapları üzerinden doğrudan mesaj veya gönderi yorumu olarak şikayet iletilebilir. Mağaza: Şikayet, olayın restoranda yaşanması durumunda mağaza içindeki müşteri hizmetlerine yapılabilir. Ayrıca, şikayetler için tüketici koruma ajansları ve inceleme siteleri de kullanılabilir.