Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
UYAP arıza takibi için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Yardım Masasına Erişim: UYAP portalında giriş yaptıktan sonra, ana sayfada yer alan "Yardım Masası" butonuna tıklanarak yeni bir olay talebi oluşturulabilir 3.
- Talep Oluşturma: "Yeni Olay Talebi" butonuna tıklandıktan sonra, olayın özeti ve detayları yazılır, uygun birim ve görev seçilir, erişim telefonu eklenir ve kaydet düğmesine basılır 3.
- Talep Takibi: Yardım masasına gönderilen talebin durumunu kontrol etmek için "Olay İzleme" butonu kullanılır 3.
- İletişim: Kullanıcının ulaşılabilecek bir telefon numarası varsa, yardım masası personeli tarafından aranarak bilgi verilebilir 3.
Ayrıca, UYAP sisteminde karşılaşılan sorunlar hakkında 444 89 27 (444 UYAP) numaralı telefondan UYAP Çağrı Merkezi'ne ulaşılabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: