Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
UTM parametresi, URL'lere eklenen ve pazarlama kampanyalarının etkinliğini izlemek için kullanılan özel etiketleme sistemidir 34.
Temel UTM parametreleri beş tanedir:
- utm_source (Kaynak) 12. Kullanıcıların siteye nereden geldiğini belirtir 2.
- utm_medium (Orta Kanal) 12. Trafiğin hangi kanal üzerinden geldiğini gösterir 2.
- utm_campaign (Kampanya Adı) 12. Kampanyayı tanımlamak için kullanılır 2.
- utm_term (Anahtar Kelime) 13. Tıklama başına ödeme yapan reklamlarda, tıklamaları yakalayan arama terimini belirlemek için kullanılır 1.
- utm_content (İçerik) 13. Farklı reklam görselleri veya metinleri arasında ayrım yapmak için kullanılır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: