Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
UTM (Urchin Tracking Module) parametresi, web sayfası URL’lerinin sonuna eklenen bir izleme kodudur 12. Bu kodlar, farklı trafik kaynakları ve dağıtım kanallarındaki pazarlama kampanyalarının etkinliğini izlemek için kullanılır 12.
UTM parametreleri:
- utm_source 125. Kampanyanın kaynağını belirtir (örneğin, "google", "facebook") 125.
- utm_medium 125. Kampanya formatını tanımlar (örneğin, "post", "banner", "cpc") 125.
- utm_campaign 125. Kampanya adını belirtir 125.
- utm_term 125. Ücretli arama reklamlarında kullanılan ve trafiğin hangi anahtar kelimeden geldiğini gösteren parametredir 125.
- utm_content 125. Web sitesine trafik çeken bir kaynakta hangi benzersiz içeriğin bulunduğunu belirler 25.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: