Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Analytics'te UTM (Urchin Trafik İzleme) etiketlemesi yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Google URL Builder aracını kullanma 4:
- Google URL Builder'a giriş yapın 4.
- İzlemek istediğiniz web sayfasının URL'sini "Campaign URL Builder" alanına girin 4.
- Kampanya kimliği, kaynak (utm_source), ortam (utm_medium), kampanya adı (utm_campaign), anahtar kelime (utm_term) ve içerik (utm_content) gibi alanları doldurarak UTM parametrelerini ekleyin 4.
- Oluşturulan URL'yi kopyalayın 4.
- Manuel olarak UTM kodu oluşturma 5:
UTM kodlarının Google Analytics'te takip edilmesi 4:
- Google Analytics hesabınıza giriş yapın 4.
- Sol menüde "Edinme" (Acquisition) bölümüne tıklayın 4.
- "Kampanyalar" (Campaigns) seçeneğini seçin 4.
- UTM parametreleri ile etiketlenmiş kampanyaların raporlarını görüntüleyin 4.
Daha fazla bilgi ve destek için Google Analytics'in resmi dokümanlarına başvurulabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: