Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Analytics 4'te parametre, kampanyaların, bağlantıların ve reklamların izlenmesini sağlayan, URL'lerin sonuna eklenen etiketleme sistemidir 1.
GA4'te kullanılan bazı parametreler şunlardır:
- Source (Kaynak): Trafiğin nereden geldiğini belirtir (örneğin, "facebook", "google") 13.
- Medium (Ortam): Kaynağın hangi ortama sahip olduğunu belirtir (örneğin, "cpc", "email", "organic") 1.
- Campaign (Kampanya): Tıklamayı gerçekleştiren ziyaretçinin hangi kampanyaya ait olduğunu belirtir (örneğin, "blackfriday23") 1.
- Term (Anahtar Kelime): Kampanya için belirlenen anahtar kelimeleri ifade eder 1.
- Content (İçerik): Farklı içerik varyasyonlarını ayırt etmek için kullanılır 1.
- User ID (Kullanıcı Kimliği): Web sitesi kullanıcısının belirli bir kimlikle nasıl etkileşimde bulunduğunu izlemek için kullanılır 2.
- Events (Etkinlikler): Web sitesinde gerçekleşen belirli eylemlerin izlenmesi için kullanılır 24.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: