Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
UTM kodu, web sayfası URL’lerinin sonuna eklenen bir izleme kodudur 4. Temel amacı, web sitesinin trafiğinin nereden geldiğini ve farklı müşteri gruplarının belirli eylemleri nasıl gerçekleştirdiğini anlamaktır 4.
UTM kodunun bazı işlevleri:
- Trafiğin kaynağını belirleme 123. Hangi siteden ne kadar trafik alındığını gösterir 3.
- Kampanya performansını ölçme 123. Hangi kampanyanın daha fazla ziyaretçi çektiğini tespit eder 3.
- Ziyaretçi davranışlarını analiz etme 35. Kullanıcıların sitede hangi alanlara tıkladığını ve hangi sayfada daha fazla zaman geçirdiğini gösterir 35.
- Yatırım getirisini optimize etme 35. ROI (Return on investment) analizi yaparak, pazarlama stratejilerinin etkinliğini artırmaya yardımcı olur 35.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: