Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tüzel kişi pazarlama mailing kuralları şunlardır:
- Program Hazırlama: Mailing kampanyasının planlanması ve düzenli aralıklarla gönderilmesi önemlidir 14.
- Başlık ve Tasarım: Dikkat çekici bir başlık ve mobil uyumlu tasarım kullanılmalıdır 12.
- İçerik Kişiselleştirme: E-postaların hedef kitleye uygun ve kişiselleştirilmiş olması gerekir 34.
- İzinli E-Postalar: Gönderim listesi, yalnızca izinli veri tabanına kayıtlı adreslerden oluşmalıdır 25.
- Spam Önleme: CSA sertifikalı sunucular üzerinden gönderim yaparak spam oranına dikkat edilmelidir 25.
- Zamanlama: Kullanıcıların e-postalarını kontrol etme olasılığının yüksek olduğu saatlerde gönderim yapılmalıdır 3.
- A/B Testleri: Mailing kampanyalarının etkinliğini ölçmek için A/B testleri yapılmalıdır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: