Buradasın
İzinli e-posta pazarlama nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İzinli e-posta pazarlama, tüketicilerin kendi izinleri doğrultusunda vermiş oldukları kişisel bilgilerin kullanılarak, ilgi alanları ve ihtiyaçlarına yönelik yapılan pazarlama çalışmalarının tümünü kapsar 1.
Bu pazarlama yönteminde, e-posta gönderimi için alıcıların onayı alınır ve bu, yasal bir zorunluluktur 2. İzinli e-posta pazarlamasının bazı avantajları şunlardır:
- Veri gizliliği ve yasalara uyumluluk: KVKK gibi yasal düzenlemelere uygun hareket edilmesini sağlar 2.
- Daha yüksek açılış oranları: Alıcılar, ilgilendikleri içerikler hakkında bilgi sahibi olmak istedikleri için e-postaları açma eğilimindedir 2.
- Spam oranlarının azalması: İzinsiz gönderilen e-postalar spam olarak değerlendirilmez, bu da marka itibarını korur 3.
İzinli e-posta pazarlamasında, opt-in formları, double opt-in gibi çeşitli izin alma yöntemleri kullanılır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: