Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ticket sisteminde bulunan bazı süreçler:
- Ticket oluşturma 13. Müşteriler, web arayüzü, e-posta, telefon veya diğer iletişim kanalları üzerinden destek talebinde bulunur 125.
- Sınıflandırma ve önceliklendirme 25. Her talep, benzersiz bir kimlik numarası ile izlenir ve türüne veya müşteriye göre sınıflandırılır 25.
- Atama 15. Ticketlar, ilgili departman veya ekip üyesine atanır 15.
- Takip ve raporlama 125. Taleplerin durumu takip edilir ve süreç raporlanır 125.
- Çözüm ve kapatma 5. Talep çözüldüğünde, ticket kapatılır 5.
- Entegrasyon 2. Ticket sistemi, e-posta sistemleri, CRM yazılımları gibi diğer araçlarla entegre edilebilir 2.
- Eğitim ve destek 2. Sistemi kullanacak personelin eğitimi ve sürekli destek sağlanması gereklidir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: