Ticket sistemi müşteri taleplerini, şikayetlerini ve sorularını yönetmek ve takip etmek için kullanılan bir yazılım platformudur 1. İşte ticket sisteminin çalışma aşamaları:
- Ticket Oluşturma: Müşteriler, e-posta, telefon veya şirketin web sitesindeki bir web tabanlı form gibi çeşitli kanallar aracılığıyla ticket oluştururlar 14.
- Atama: Ticket oluşturulduğunda, çözüm için uygun temsilciye veya departmana atanır 14. Sorunun ciddiyetine göre öncelik seviyesi de belirlenebilir 1.
- Çözme: Ticket'a atanan takım üyesi veya departman, sorunu çözmek için çalışır ve ilerlemelerini ticketa yansıtır 1.
- Kapatma: Sorun çözüldüğünde, ticket kapatılmış olarak işaretlenir 1.
Bu süreç boyunca, hem müşteri hem de personel ticket sistemi aracılığıyla iletişim kurabilir ve bilgi alışverişinde bulunabilir, böylece ilgili tüm bilgiler tek merkezi bir konumda takip edilir ve kullanılabilir hale gelir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: