Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tablodaki boş hücreleri silmek için aşağıdaki yöntemlerden birini kullanabilirsiniz:
- Özel Git Yöntemi:
- Boş hücreleri silmek istediğiniz veri aralığını seçin 12.
- Giriş sekmesinde "Bul ve Seç"e tıklayın ve açılır menüden "Özel Git"i seçin 2.
- "Boşluklar" seçeneğini işaretleyin ve "Tamam" düğmesine tıklayın 12.
- Artık seçili hücreleri silmeye hazırsınız, "Giriş" sekmesinde "Sil" özelliğini kullanarak işlemi tamamlayın 12.
- Filtre Yöntemi:
- "Giriş" sekmesinde "Sırala ve Filtre Uygula" özelliğine tıklayın ve açılan menüden "Filtre" seçeneğini işaretleyin 2.
- Excel tablonuzun en üst satırında filtre düğmesine tıklayın ve açılan listeden "Tümünü seç" kutucuğunun çentisini kaldırın 2.
- Filtre listesinin en altında "Boş Olanlar" kutucuğuna çentik ekleyin ve "Tamam" düğmesine tıklayın 2.
- Boş olan satırlar listelendiğinden, bu satır numaralarını seçip "Sil" özelliğini kullanın 2.
- Bul ve Değiştir İşlevi:
- Excel dosyanızı açın ve klavyeden "Ctrl + F" tuşlarına basarak "Bul ve Değiştir" iletişim kutusunu açın 2.
- "Bul" işlevinde "Aranan" kutucuğunu boş bırakıp "Tümünü bul" düğmesine tıklayın 2.
- Boş satırların listesi geldiğinde, Mouse ile veya "Ctrl + A" kısayol tuşu ile tüm boş satırları seçin 2.
- "Kapat" düğmesine tıklayıp "Bul ve Değiştir" işlevinden çıkın ve boş satırlardan birinin üzerinde sağ tuş yaparak "Sil" seçeneğine tıklayın 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: