Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de boş hücreleri gizlemek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Özel Git özelliği 34. Boş hücreleri seçip, ardından bu hücreleri içeren satırları gizlemek için kullanılabilir 34.
- Boş hücreleri içeren veri aralığı seçilir 4.
- "Giriş" sekmesinde, "Bul ve Seç" menüsünden "Özel Git" seçeneğine tıklanır 34.
- Açılan "Özel Git" penceresinde, sol tarafta yer alan "Boşluklar" seçeneği işaretlenir 34.
- Tamam düğmesine tıklandığında, Excel otomatik olarak seçilen aralıktaki tüm boş hücreleri vurgular 3.
- Boş hücre içeren satırları gizlemek için Ctrl + 9 tuşlarına birlikte basılır 4.
- VBA kodu 4. Belirtilen aralıktaki herhangi bir hücre boş olduğunda satırları gizlemek için kullanılabilir 4.
Bu işlemler öncesinde veri kaybı riskine karşı dikkatli olunmalı ve verilerin yedeği alınmalıdır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: