Buradasın
Servis takip programı nasıl olmalı?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Servis takip programının olması gereken bazı özellikler:
- Kullanıcı dostu arayüz: Programın basit ve anlaşılır bir arayüze sahip olması, personelin kullanımını kolaylaştırır 1.
- Mobil uygulama: Saha personelinin işlerini her zaman ve her yerde takip edebilmesi için mobil uygulama desteği olmalıdır 13.
- Görev yönetimi: İşlerin atanması, önceliklendirilmesi ve takibi gibi süreçleri kolaylaştıran özelliklere sahip olmalıdır 12.
- Müşteri iletişimi: Otomatik bildirimler ve geri bildirim alma mekanizmaları ile müşteri memnuniyetini artırmalıdır 12.
- Raporlama ve analiz: İşletmenin performansını izlemeye ve iyileştirmeler yapmaya yardımcı olacak detaylı raporlar ve veri analizi sunmalıdır 12.
- Stok yönetimi: Malzeme stoklarını izleyerek gereksiz birikimleri önlemeli ve maliyetleri kontrol altında tutmalıdır 23.
- GPS konum takibi: Teknisyenlerin konumlarını harita üzerinden takip edebilme özelliği olmalıdır 35.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: