Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Randevu takip programı, randevu ve rezervasyon planlamalarını kolaylaştırmak için kullanılan bir sistemdir 1. Çalışma prensibi şu şekilde özetlenebilir:
- Müşteri Randevu Planlaması: Müşterilere, işletmenin veya kuruluşun çalışma takvimi sunularak randevu oluşturmaları sağlanır 13.
- Personel Yönetimi ve Planlama: Yönetimin, personelin çalışma takvimini gerçek zamanlı izlemesine ve takvim üzerinde tam kontrol sahibi olmasına olanak tanır 1.
- Hatırlatma Sistemi: Alınan randevuları hatırlatmak için e-posta ve mesaj yoluyla bildirimler gönderilir 13.
- Planlama Yönetimi: Çalışma takvimi kolayca düzenlenir ve farklı konumlardaki çalışanlarla eş zamanlı olarak paylaşılır 1.
- Gerçek Zamanlı Kontrol: Randevu talepleri anlık olarak görüntülenir ve istekleri anında kabul veya reddedilebilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: