Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Servis Pozitif, hizmet sektöründeki firmalar için uçtan uca çözüm sunan bir platformdur 1. Başlıca işlevleri:
- Müşteri Yönetimi: Müşteri bilgilerini, tercihleri ve iletişimleri yönetir, müşteri memnuniyetini artırır 12.
- Stok Kontrolü: Gerçek zamanlı takip ile stokları etkin bir şekilde yönetir, tedarik zincirlerini optimize eder 12.
- Saha Personel Yönetimi: Görevleri atar, personel konumlarını takip eder ve iş ilerlemesini izler 12.
- İş Emri Yönetimi: İş emirlerini düzenler, kaynakları tahsis eder ve hizmet taleplerinin tüm yaşam döngüsünü izler 1.
- Süreç Optimizasyonu: Süreçleri otomatikleştirir ve manuel çabalardan kaçınmayı sağlar 1.
- Randevu Planlaması: Müşteriler için randevu rezervasyonu yapar, bekleme sürelerini azaltır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: