Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sanal santral, fiziksel bir donanıma ihtiyaç duymadan bulut tabanlı bir altyapı ile telefon çağrılarını yönetmeyi sağlayan bir iletişim çözümüdür 245.
Sanal santralin bazı işlevleri:
- Çağrı yönlendirme 135. Gelen çağrılar belirlenen kişilere veya departmanlara otomatik olarak yönlendirilir 35.
- Sesli yanıt sistemi (IVR) 135. Müşterilere profesyonel bir karşılama sunar ve çağrıları doğru birime yönlendirir 5.
- Çağrı kaydı 34. Çağrılar otomatik olarak kaydedilir ve kolayca erişilebilir 34.
- Detaylı raporlama 35. İş performansını ölçmek için kapsamlı analizler sağlar 5.
- Esnek cihaz uyumu 45. Masa telefonları, bilgisayarlar ve mobil cihazlar üzerinden sorunsuz erişim sağlar 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: