• Buradasın

    Sanal POS hata kodu nasıl öğrenilir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Sanal POS hata kodunu öğrenmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
    1. Hata kodunu kontrol etme: Sanal POS sistemlerinde yaygın olan hata kodları genellikle her bankada aynıdır 3. Hata kodunu öğrenerek, sorunun kaynağını anlamak mümkündür 23.
    2. Bankayla iletişime geçme: Hata kodu belirlendikten sonra, sorunun çözümü için bankayla iletişime geçmek gereklidir 125.
    3. Müşteri hizmetleri desteği: Çalışılan bankanın müşteri hizmetleri, ilgili hata kodu hakkında bilgi verebilir 3.
    Bazı sanal POS hata kodları ve anlamları şu şekildedir:
    • 01 hata kodu: İşlem onayının banka tarafından verilmemesi 12.
    • 05 hata kodu: Kartın blokeli olması nedeniyle işlemin onaylanmaması 12.
    • 51 hata kodu: Yetersiz bakiye 125.
    • 54 hata kodu: Kartın vadesinin dolması 125.
    • 99 hata kodu: Sistem hatası nedeniyle işlemin tamamlanamaması 135.
    Hata kodlarının doğru bir şekilde analiz edilmesiyle sorun çözüme ulaştırılabilir ve işlemler gerçekleştirilebilir 5.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Sanal POS 576 hata kodu nedir?

    Sanal POS 576 hata kodu, genellikle taksitli işlem yapılamaması durumunu ifade eder. Bu hata, aşağıdaki nedenlerden kaynaklanabilir: Taksit kısıtlamaları: Kredi kartı ile taksitli işlem yapılabilmesi için kart yazılımının, bankanın ve POS ayarlarının buna müsaade etmesi gerekir. Kampanya uyumsuzluğu: Bankalar veya satıcılar tarafından yapılan kampanyaların birleştirilmemesi gereken durumlarda, bu kuralın ihlali sonucu da bu hata kodu görülebilir. Bu hatayı aldığınızda, işlemi taksitsiz yapmayı denemek veya kampanyadan vazgeçerek işlemi tekrar denemek çözüm olabilir. Hata kodlarının anlamları ve çözümleri, bankadan bankaya değişiklik gösterebilir. Kesin bilgi ve destek için ilgili bankanın müşteri hizmetleri ile iletişime geçilmesi önerilir.

    POS hata kodu kullanıcı doğrulama hatası nedir?

    POS hata kodu kullanıcı doğrulama hatası, genellikle kimlik doğrulama işleminin başarısız olduğunu ifade eder. Bu hata kodunu aldığınızda, aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz: Bilgileri kontrol etme: Kart sahibinin kimlik bilgilerini ve ödeme bilgilerini kontrol edin. Banka ile iletişim: Kart sahibinin, bankasıyla iletişime geçerek mobil uygulama veya müşteri hizmetleri üzerinden kartının yetkilerini kontrol ettirmesi ve gerekli izinleri açtırması önerilir. Sık karşılaşılan POS hata kodları ve anlamları hakkında daha fazla bilgi için vepara.com.tr, blog.param.com.tr ve ikas.com gibi kaynaklar kullanılabilir.

    Sanal POS hash hatası nedir?

    Sanal POS hash hatası, güvenlik imzasını (hash) oluşturan veriler ile sunucuya gönderilen veriler arasında uyuşmazlık olduğunda ortaya çıkar. Hash hatasının bazı nedenleri: Yanlış anahtarlar. Veri sırası ve formatı. Hash hatasının çözümü için yapılabilecekler: Ödeme isteği gönderilen kod bloğunu kontrol ederek İşlem Hash parametresinin oluşturulup isteğe eklendiğinden emin olunmalıdır. Anlaşmalı olunan bankanın API bilgileri kontrol edilmelidir. Hash hatası, özellikle Payten altyapısını kullanan Akbank, Türkiye İş Bankası, Ziraat Bankası, Halkbank, ING Bank, TEB, Türkiye Finans, Şekerbank gibi bankaları etkileyen bir güncelleme ile de ilişkili olabilir.

    Sanal POS hata kodları nasıl düzeltilir?

    Sanal POS hata kodlarını düzeltmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir: Hata kodunu not edin. İşlem durumunu kontrol edin. Destek ekibiyle iletişime geçin. İşlemi tekrar deneyin. Sanal POS hata kodlarının çözümü, sorunun niteliğine göre değişiklik gösterir. En sık karşılaşılan sanal POS hata kodlarından bazıları ve çözümleri şu şekildedir: 05 hata kodu. 91 hata kodu. 99 hata kodu. Daha fazla bilgi için ilgili bankanın müşteri hizmetleriyle iletişime geçilmesi önerilir.

    54 POS hata kodu neden olur?

    54 POS hata kodu, kredi kartının vadesinin dolduğunu ve son kullanma tarihinin geçtiğini gösterir. Bu hata kodu, kartın banka veya yasal merciler tarafından bloke edilmesi durumunda da ortaya çıkabilir. Bu hatayı alan bir işletme, müşteriye durumun nedenini açıklamalı ve yeni bir kartla ödeme yapması veya farklı bir ödeme yöntemi kullanması için bankasıyla iletişime geçmesini önermelidir.

    Sanal POS 104 hata kodu nedir?

    Sanal POS 104 hata kodu, geçersiz ticari kart anlamına gelir. Hata kodlarının anlamları, bankadan bankaya veya ödeme hizmeti sağlayıcısına göre değişiklik gösterebilir. Daha fazla bilgi için bankanızın veya ödeme hizmeti sağlayıcınızın müşteri hizmetleri ile iletişime geçilmesi önerilir.

    Garanti POS hata kodları nelerdir?

    Garanti POS hata kodlarından bazıları şunlardır: 1: Bankasından provizyon alınız. 3: Üye işyeri kategori kodu hatalı. 4: Karta el koyunuz. 5: İşlem onaylanmadı. 6: İsteminiz kabul edilmedi. 9: Kart yenilenmiş, müşteriden yeni kart istenmelidir. 12: Geçersiz işlem. 13: Geçersiz tutar. 14: Kart numarası hatalı. 16: Bakiye yetersiz, yarın tekrar deneyin. Hata mesajlarının tam açıklamaları için ilgili bankanın sanal POS destek birimi ile görüşülmesi önerilir. Ayrıca, Garanti BBVA E-Ticaret Developer Portal API dokümanlarında yer alan hata kodlarına dev.garantibbva.com.tr adresinden ulaşılabilir.