Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sanal POS hash hatası, bankaların hatalı API bilgileri nedeniyle geri gönderdiği bir hata türüdür 1.
Bu hata genellikle "Hash Mismatch!" olarak adlandırılır ve entegrasyonla ilgili ciddi bir hata olarak kabul edilir 3. Hatanın çözümü için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- API Bilgilerini Kontrol Etmek: Anlaşmalı bankanın API bilgilerinin doğru olduğundan emin olunmalıdır 1.
- Form Değerlerini Kontrol Etmek: Oluşturulan hash'in, formdaki değerlerin sıralaması, verilen değerler ve formdaki değerlerin aynı olup olmadığı kontrol edilmelidir 2.
- Yazılımcı ile Görüşmek: Hata devam ederse, yazılımcı ile iletişime geçilmelidir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: