Buradasın
Sanal POS hata kodları nasıl düzeltilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sanal POS hata kodlarını düzeltmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Hata kodunu not edin 4. Bu, sorunu incelemek veya müşteri hizmetleriyle iletişim kurmak için faydalı olabilir 4.
- İşlem durumunu kontrol edin 4. İşlem başarılı olduysa ve hesaba yansımışsa hata mesajını görmezden gelebilirsiniz 4.
- Destek ekibiyle iletişime geçin 4. Hata kodunu ve işlem ayrıntılarını içeren bir destek talebi oluşturun veya müşteri hizmetleriyle iletişime geçin 4.
- ** İşlemi tekrar deneyin** 4. Müşteri hizmetleriyle iletişim kurmadan önce, geçici ağ veya sistem sorunları nedeniyle hata alıyor olabilirsiniz 4.
Sanal POS hata kodlarının çözümü, sorunun niteliğine göre değişiklik gösterir 1. Müşteriyle doğrudan iletişime geçilmesi ve problemin kaynağının tespit edilmesi gerekebilir 1.
En sık karşılaşılan sanal POS hata kodlarından bazıları ve çözümleri şu şekildedir:
- 05 hata kodu 12. Kartın banka veya yasal merciler tarafından bloke kararı alınması nedeniyle işlem onaylanmamıştır 1. Bankayla iletişime geçilmelidir 12.
- 91 hata kodu 13. Banka yanıt vermediği için işlem reddedilmiştir 1. Birkaç dakika sonra tekrar denenebilir 3.
- 99 hata kodu 12. Sistem hatası nedeniyle işlem tamamlanamamıştır 1. Genellikle geçici bir sorundur 2.
Daha fazla bilgi için ilgili bankanın müşteri hizmetleriyle iletişime geçilmesi önerilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: