• Buradasın

    POS hata kodu kullanıcı doğrulama hatası nedir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    POS hata kodu kullanıcı doğrulama hatası, genellikle kimlik doğrulama işleminin başarısız olduğunu ifade eder 35. Bu durum, kart sahibinin kimlik bilgilerinin kontrol edilmesi gerektiğini belirtir 5.
    Bu hata kodunu aldığınızda, aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
    • Bilgileri kontrol etme: Kart sahibinin kimlik bilgilerini ve ödeme bilgilerini kontrol edin 25.
    • Banka ile iletişim: Kart sahibinin, bankasıyla iletişime geçerek mobil uygulama veya müşteri hizmetleri üzerinden kartının yetkilerini kontrol ettirmesi ve gerekli izinleri açtırması önerilir 25.
    Sık karşılaşılan POS hata kodları ve anlamları hakkında daha fazla bilgi için vepara.com.tr, blog.param.com.tr ve ikas.com gibi kaynaklar kullanılabilir 123.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Beko yazarkasa pos hata kodları nelerdir?

    Beko yazarkasa POS cihazlarında sıkça karşılaşılan bazı hata kodları ve anlamları: H10: Güvenli alan iletişim hatası, mali hafıza zarar görmüş olabilir. H12: Güvenli alan kapağı açıldı. H13: Güvenli alan ağ koruması bozulmuş. H19: Mali hafıza alanı boş değil, hafıza dolmuş olabilir. H20: Mali hafıza iletişim hatası. H21: Mali hafıza kurulumu yapılmamış. H22: Cihaz mali hale alınmamış. H23: Mali hafıza doldu. H29: Mali hafıza veri hatası. H30: EKÜ (Elektronik Kart Ünitesi) hafıza iletişim hatası. Bu hata kodlarıyla karşılaşıldığında, sorunun çözümü için yetkili servisle iletişime geçilmesi önerilir.

    54 POS hata kodu neden olur?

    54 POS hata kodu, kredi kartının vadesinin dolduğunu ve son kullanma tarihinin geçtiğini gösterir. Bu hata kodu, kartın banka veya yasal merciler tarafından bloke edilmesi durumunda da ortaya çıkabilir. Bu hatayı alan bir işletme, müşteriye durumun nedenini açıklamalı ve yeni bir kartla ödeme yapması veya farklı bir ödeme yöntemi kullanması için bankasıyla iletişime geçmesini önermelidir.

    853 hata kodu nasıl düzeltilir pos cihazı?

    Pos cihazında 853 hata kodunu düzeltmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Bankayla iletişime geçme. 2. Pin kodunu aktifleştirme. Bu adımlar sonrasında müşteri, kartını tekrar kullanmaya başlayabilir. Hata kodlarının çözümü için profesyonel destek alınması önerilir.

    Sanal pos hata kodu 82 ne demek?

    Sanal pos hata kodu 82, "Hatalı CVV" anlamına gelir. Bu tür bir hata ile karşılaşıldığında, kartın doğru bilgilerle tekrar denenmesi önerilir.

    Akbank POS hata kodu 0093 nedir?

    Akbank POS hata kodu 0093, işlemin hukuki sebeplerle onaylanmadığını ifade eder. Bu hata koduyla karşılaşıldığında, sorunun çözümü için bankayla iletişime geçilmesi önerilir.

    Sanal pos hata kodu 41 ne demek?

    Sanal POS hata kodu 41, kayıp kart ile işlem yapılmaya çalışıldığını belirtir. Sanal POS hata kodlarının tam açıklaması için ilgili bankanın sanal POS destek birimi ile görüşülmesi önerilir.

    Garanti POS hata kodları nelerdir?

    Garanti POS hata kodlarından bazıları şunlardır: 1: Bankasından provizyon alınız. 3: Üye işyeri kategori kodu hatalı. 4: Karta el koyunuz. 5: İşlem onaylanmadı. 6: İsteminiz kabul edilmedi. 9: Kart yenilenmiş, müşteriden yeni kart istenmelidir. 12: Geçersiz işlem. 13: Geçersiz tutar. 14: Kart numarası hatalı. 16: Bakiye yetersiz, yarın tekrar deneyin. Hata mesajlarının tam açıklamaları için ilgili bankanın sanal POS destek birimi ile görüşülmesi önerilir. Ayrıca, Garanti BBVA E-Ticaret Developer Portal API dokümanlarında yer alan hata kodlarına dev.garantibbva.com.tr adresinden ulaşılabilir.