• Buradasın

    Sanal pos hata kodu 82 ne demek?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Sanal pos hata kodu 82, "Incorrect CVV" anlamına gelir ve kartın Güvenlik Kodu'nun (CVC2/CVV2 numarası) hatalı olduğunu gösterir 12.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Sanal POS 75 hatası nedir?

    Sanal POS 75 hatası, şifre deneme sayısının aşıldığını gösteren bir hata kodudur.

    Sanal POS nedir ne işe yarar?

    Sanal POS (VPOS - Virtual POS), kredi kartı veya banka kartı ile internet üzerinden ödeme alınmasını sağlayan dijital bir ödeme sistemidir. İşe yaradığı noktalar: İnternetten satış. 7/24 ödeme alma. Veri güvenliği. Detaylı analiz imkanı. Uluslararası ödeme alma. Sanal POS kullanabilmek için bir e-ticaret sitesine sahip olmak ve finans kuruluşları ile anlaşma yapmak gereklidir.

    Sanal POS hash hatası nedir?

    Sanal POS hash hatası, güvenlik imzasını (hash) oluşturan veriler ile sunucuya gönderilen veriler arasında uyuşmazlık olduğunda ortaya çıkar. Hash hatasının bazı nedenleri: Yanlış anahtarlar. Veri sırası ve formatı. Hash hatasının çözümü için yapılabilecekler: Ödeme isteği gönderilen kod bloğunu kontrol ederek İşlem Hash parametresinin oluşturulup isteğe eklendiğinden emin olunmalıdır. Anlaşmalı olunan bankanın API bilgileri kontrol edilmelidir. Hash hatası, özellikle Payten altyapısını kullanan Akbank, Türkiye İş Bankası, Ziraat Bankası, Halkbank, ING Bank, TEB, Türkiye Finans, Şekerbank gibi bankaları etkileyen bir güncelleme ile de ilişkili olabilir.

    Sanal POS geçersiz URL hatası nedir?

    Sanal POS geçersiz URL hatası, online ödeme sistemlerinde karşılaşılan bir hata türüdür ve bir web sayfasının adresinin yanlış veya bozuk olması durumunda ortaya çıkar. Bu hata ayrıca şu nedenlerden de kaynaklanabilir: Kimlik avı girişimleri: Dolandırıcılar, kullanıcıları giriş bilgilerini açıklamaları için kandırmak amacıyla sahte URL'ler kullanabilir. Sunucu veya ağ bağlantı sorunları: Ödeme cihazının iletişim altyapısında bir aksaklık veya bankanın sunucusunda bir sorun olabilir. Sorunu çözmek için, URL'nin doğru olduğundan emin olmak, tarayıcı önbelleğini ve çerezleri temizlemek, farklı bir web tarayıcısı kullanmak veya sanal POS sağlayıcısının müşteri hizmetleriyle iletişime geçmek önerilir.

    DenizBank POS hata kodları nelerdir?

    DenizBank POS hata kodları şunlardır: 1. 58 Kodu: POS cihazında izin verilmeyen işlemler. 2. 05 Kodu: Yapılan işlemin onaylanmadığı. 3. 075 Kodu: Kart şifresi denemesinde limit aşımı. 4. 00 Kodu: İşlem onaylandı. 5. 12 Kodu: Geçersiz işlem. Bu hata kodları, POS cihazlarının karşılaştığı sorunları belirlemek ve çözmek için kullanılır.

    POS hata kodu kullanıcı doğrulama hatası nedir?

    POS hata kodu kullanıcı doğrulama hatası (09 hata kodu), 3D Secure veya diğer kimlik doğrulama sistemlerinin başarısız olması anlamına gelir. Bu hata, kart sahibinin kimlik bilgilerinin doğru girilmediği durumlarda ortaya çıkar.

    Garanti POS hata kodları nelerdir?

    Garanti POS hata kodlarından bazıları şunlardır: 1: Bankasından provizyon alınız. 3: Üye işyeri kategori kodu hatalı. 4: Karta el koyunuz. 5: İşlem onaylanmadı. 6: İsteminiz kabul edilmedi. 9: Kart yenilenmiş, müşteriden yeni kart istenmelidir. 12: Geçersiz işlem. 13: Geçersiz tutar. 14: Kart numarası hatalı. 16: Bakiye yetersiz, yarın tekrar deneyin. Hata mesajlarının tam açıklamaları için ilgili bankanın sanal POS destek birimi ile görüşülmesi önerilir. Ayrıca, Garanti BBVA E-Ticaret Developer Portal API dokümanlarında yer alan hata kodlarına dev.garantibbva.com.tr adresinden ulaşılabilir.