• Buradasın

    Sanal POS geçersiz URL hatası nedir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Sanal POS geçersiz URL hatası hakkında bilgi bulunamadı. Ancak, sanal POS hatalarının genel nedenleri ve çözüm yolları hakkında bilgi verilebilir.
    Sanal POS hataları, genellikle kart, banka, altyapı veya e-ticaret sitesinden kaynaklı sorunlar nedeniyle ortaya çıkar 13. Yaygın hata kodlarından bazıları ve anlamları şu şekildedir:
    • 05 Hata Kodu: Kart limit aşımı veya güvenlik kodu (CVV/CVC) hatası gibi nedenlerle işlem onaylanmadı 13.
    • 12 Hata Kodu: İşlem, banka veya POS sistemi tarafından tanınmıyor (geçersiz işlem) 13.
    • 30 Hata Kodu: İşlem isteği, bankanın beklediği teknik formata uymuyor (format hatası) 1.
    • 91 Hata Kodu: Banka yanıt vermiyor veya zaman aşımı 15.
    Hata alındığında, hata kodunu not etmek, işlem durumunu kontrol etmek ve banka veya ödeme hizmeti sağlayıcısının müşteri hizmetleriyle iletişime geçmek önerilir 23.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Sanal pos red neden olur?

    Sanal POS işlemlerinin reddedilmesinin bazı nedenleri: Kart bilgileri hataları. Yetersiz bakiye veya limit aşımı. Kartın kullanıma kapalı olması. Bloke veya güvenlik sorunları. Teknik sorunlar. Onay gerektiren işlemler. Bu tür sorunlarla karşılaşıldığında, sorunu çözmek için banka veya ödeme hizmeti sağlayıcısıyla iletişime geçilmesi önerilir.

    Sanal POS hash hatası nedir?

    Sanal POS hash hatası, güvenlik imzasını (hash) oluşturan veriler ile sunucuya gönderilen veriler arasında uyuşmazlık olduğunda ortaya çıkar. Hash hatasının bazı nedenleri: Yanlış anahtarlar. Veri sırası ve formatı. Hash hatasının çözümü için yapılabilecekler: Ödeme isteği gönderilen kod bloğunu kontrol ederek İşlem Hash parametresinin oluşturulup isteğe eklendiğinden emin olunmalıdır. Anlaşmalı olunan bankanın API bilgileri kontrol edilmelidir. Hash hatası, özellikle Payten altyapısını kullanan Akbank, Türkiye İş Bankası, Ziraat Bankası, Halkbank, ING Bank, TEB, Türkiye Finans, Şekerbank gibi bankaları etkileyen bir güncelleme ile de ilişkili olabilir.

    Sanal pos hata kodu 82 ne demek?

    Sanal pos hata kodu 82, "Hatalı CVV" anlamına gelir. Bu tür bir hata ile karşılaşıldığında, kartın doğru bilgilerle tekrar denenmesi önerilir.

    Sanal pos için hangi SSL?

    Sanal POS için Organizasyon Doğrulamalı (OV – Organization Validation) veya Genişletilmiş Doğrulamalı (EV – Extended Validation) SSL sertifikaları gereklidir. Organizasyon Doğrulamalı (OV SSL). Genişletilmiş Doğrulamalı (EV SSL). Ayrıca, sanal POS kurulumu için 128 veya daha fazla gelişmiş 256 Bitlik şifreleme sistemine sahip SSL sertifikaları gereklidir. SSL sertifikası satın almak için GlobalSign, Digicert gibi güvenilir Sertifika Yetkilileri veya bazı hosting sağlayıcıların sunduğu Let’s Encrypt gibi ücretsiz sertifikalar kullanılabilir.

    Sanal POS SSL sertifikası nedir?

    Sanal POS SSL sertifikası, e-ticaret sitelerinde güvenli ödeme işlemleri için gerekli olan bir şifreleme yöntemidir. Başlıca işlevleri: Veri güvenliğini sağlar. Kötü niyetli kullanıma izin vermez. Müşteri güvenini artırır. SSL sertifikası, yetkili kuruluşlar tarafından verilir ve genellikle 128 bit veya 256 bit şifreleme gücü sunar.

    Sanal POS 104 hata kodu nedir?

    Sanal POS 104 hata kodu, geçersiz ticari kart anlamına gelir. Hata kodlarının anlamları, bankadan bankaya veya ödeme hizmeti sağlayıcısına göre değişiklik gösterebilir. Daha fazla bilgi için bankanızın veya ödeme hizmeti sağlayıcınızın müşteri hizmetleri ile iletişime geçilmesi önerilir.

    Sanal POS 001 hatası nedir?

    Sanal POS 001 hatası, "bankanızı arayın" anlamına gelir ve genellikle kart sahibinin bankasıyla iletişime geçilmesi gerektiğini belirtir. Bu hata, bankalar arası bilgi ağlarında meydana gelen bir hata, kartın mail order sistemine kapalı olması veya başka bir teknik sorun nedeniyle ortaya çıkabilir. Hata kodunu aldıktan sonra aşağıdaki adımlar izlenebilir: Hata kodunu not etme. İşlem durumunu kontrol etme. Destek ekibiyle iletişime geçme. Hata kodunun anlamı ve çözümü, kullanılan sanal POS sistemine ve bankaya göre değişiklik gösterebilir. Detaylı bilgi için ilgili bankanın sanal POS destek birimi ile iletişime geçilmesi önerilir.