Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Salesforce'un bazı modülleri şunlardır:
- Sales Cloud 13. Satış otomasyonu ve analitiği ile satış, hizmet ve pazarlama alanlarında müşterilerin kapsamlı ve özelleştirilebilir görünümünü sunar 13.
- Service Cloud 13. Daha iyi bir hizmet deneyimi sunmaya yardımcı olur 1.
- Marketing Cloud 13. Reklam, pazarlama, ticaret, satış, hizmet ve uygulamalar genelinde müşterinin her temas noktasını ve deneyimini markayla entegre eder 1.
- Commerce Cloud 13. Mobil, sosyal, web ve mağaza dahil olmak üzere birden çok kanalda dijital çözümler sunarak dönüşümleri artırır 1.
- Consumer Goods Cloud 1. Satış, hizmet ve pazarlama etkileşimini kişiselleştirerek müşteri ile faydalı ilişkiler kurmayı ve satış temsilcilerinin verimliliğini artırmayı sağlar 1.
- Manufacturing Cloud 1. Ekosistem genelinde üretimi, satışı ve planlamayı birbirine bağlar 1.
- Analytics Cloud 1. Zamanında öneriler alarak çalışmaları daha verimli hale getirmeye yardımcı olur 1.
- Einstein AI 1. Yapay zeka teknolojisi ile gelecek fırsatları önceden tahmin etmeyi ve müşterilerin beklentilerinin üzerinde bir hizmet sunmayı sağlar 1.
- Employee Experience 1. Satış ve hizmet ekiplerini aynı platformda tutarak üretkenliği artırır 1.
- Quip 1. Salesforce içindeki ortak belgeler, elektronik tablolar ve slaytlarla üretkenliği artırır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: