Buradasın
PowerBI'da tablo nasıl hazırlanır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Power BI'da tablo oluşturmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Veri Bölmesinde Alan Seçimi: Veri bölmesinde "Öğe" genişletilir ve "Kategori" onay kutusu seçilir 1. Power BI, anlam modelindeki tüm kategorileri listeleyen bir tablo oluşturur 1.
- Tablo Görselinin Eklenmesi: Görselleştirme bölümünde tablo simgesi seçilir 1.
- Ek Verilerin Eklenmesi: Satışlar genişletilir ve "Ortalama Birim Fiyat" ve "Geçen Yılın Satışları" gibi ek onay kutuları seçilir 1.
- Biçimlendirme: "Görsel Öğeler" bölmesinde boya fırçası simgesi ile "Biçim" bölümü açılır ve tablo kılavuzu ile sütun üst bilgisi metin ayarları yapılır 1.
- Koşullu Biçimlendirme: "Görselleştirmeler" bölümünde, "Sütunlar" altındaki bir alana koşullu biçimlendirme eklenir 1.
Daha karmaşık tablo oluşturma işlemleri için "Var Olan Tablodan Yeni Tablo Oluşturmak" gibi eğitimlerden yararlanılabilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: