Power Automate iş süreçlerini otomatikleştirmek için kullanılan bir bulut tabanlı Microsoft hizmetidir 13.
Power Automate'in başlıca işlevleri:
- Tekrarlayan ve zaman alıcı görevleri otomatize etmek: E-postaları sıralamak, veri tabanına veri eklemek veya SharePoint belgelerini güncellemek gibi 1.
- İş akışları oluşturmak: Süreçleri adımlara bölerek, birden çok uygulama veya hizmet arasında veri taşımak ve senkronize etmek 13.
- Uygulama entegrasyonu: Microsoft 365, Dynamics 365, Power Apps, Salesforce, Twitter, Google Drive gibi birçok uygulamayla entegre çalışmak 14.
- Form ve akış oluşturmak: Kullanıcıların veri girişi yapabilecekleri web formları ve akışlar oluşturmak 1.
- Uyarılar ve bildirimler: Gerçekleştirilen iş akışlarında otomatik olarak bildirimler göndermek 1.
- Veri ve raporlama: İş süreçlerindeki verileri toplamak, analiz etmek ve raporlamak 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: