Penta garantiye ürün göndermek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Teknik Destek Bağlantısı Üzerinden Kayıt: Öncelikle Teknik Destek bağlantısı üzerinden kayıt işlemi tamamlanmalıdır. 2. Ürün Kabul ve Teslim: Ürünler, resmî tatiller hariç hafta içi 08.00 – 17.00 saatleri arasında, antistatik koruyucu ambalaj veya kutulu şekilde teslim edilmelidir. 3. Garanti Durumu: Ürünlerin garanti kapsamına girip girmediği, Teknik Servis incelemesi sonucunda belirlenir. 4. Takip ve Teslimat: İşlemi tamamlanan ürünler, "Arıza Takip Formu" karşılığında teslim edilir. 5. Kargo ile Gönderimde: Kargo ile gönderilen ürünlerde taşıma hasarı oluşması halinde, kargo firmasına "Kargo Durum Tespit Tutanağı" tutturulmalıdır. Ayrıca, Penta'nın müşteri hizmetleri hattı olan 0216 444 0 PNT üzerinden de gerekli bilgileri almak mümkündür.