Buradasın
Penta garantiye nasıl gönderilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Penta garantiye ürün göndermek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Teknik Destek Bağlantısı Üzerinden Kayıt: Öncelikle Teknik Destek bağlantısı üzerinden kayıt işlemi tamamlanmalıdır 1.
- Ürün Kabul ve Teslim: Ürünler, resmî tatiller hariç hafta içi 08.00 – 17.00 saatleri arasında, antistatik koruyucu ambalaj veya kutulu şekilde teslim edilmelidir 1.
- Garanti Durumu: Ürünlerin garanti kapsamına girip girmediği, Teknik Servis incelemesi sonucunda belirlenir 1.
- Takip ve Teslimat: İşlemi tamamlanan ürünler, "Arıza Takip Formu" karşılığında teslim edilir 1. Formun bulunmadığı durumlarda ürün, kimlik fotokopisi ve feragatname ile teslim edilir 1.
- Kargo ile Gönderimde: Kargo ile gönderilen ürünlerde taşıma hasarı oluşması halinde, kargo firmasına "Kargo Durum Tespit Tutanağı" tutturulmalıdır 1.
Ayrıca, Penta'nın müşteri hizmetleri hattı olan 0216 444 0 PNT üzerinden de gerekli bilgileri almak mümkündür 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: