Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Outlook üzerinden PDF dosyasını ek olarak göndermek için aşağıdaki adımları izleyin:
- Yeni e-posta oluşturma: Outlook'ta yeni bir e-posta mesajı oluşturun 23.
- "Ekle" seçeneği: E-posta oluşturma penceresinin sol üst tarafındaki "Dosya Ekle" düğmesine tıklayın 2.
- PDF dosyasını seçme: PDF dosyanıza göz atın veya OneDrive'dan yükleyin, ardından "Aç"a basın 23.
- E-postayı tamamlama: PDF eklendikten sonra, e-postanın sonuna mı yoksa gövdeye mi yerleştirileceğine karar verin ve mesajı tamamlayın 2.
- "Gönder" düğmesi: E-postayı gömülü PDF ile iletmek için "gönder" düğmesine tıklayın 2.
Ayrıca, Outlook için Adobe Acrobat eklentisi kullanarak büyük PDF dosyalarını herkese açık bağlantılar olarak da gönderebilirsiniz 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: