Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PDF raporu mail ile göndermek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Acrobat veya Acrobat Reader Kullanarak: PDF dosyasını bu programlarda açın ve araç çubuğunun sağ üst köşesindeki "Dosyayı E-postayla Gönder" simgesini tıklayın 1.
- Microsoft Outlook veya Mail Kullanarak: Varsayılan e-posta uygulamanızı seçin ve ileri tuşuna basarak alıcının e-posta adresini girip raporu gönderin 1.
- Gmail Kullanarak: "Web Postası" seçeneğini seçin, Gmail hesabı ekleyin, e-posta adresinizi girip parolayı girin 1. Ardından, Acrobat size e-posta taslağını gösterecek ve alıcıları ekleyip raporu gönderebilirsiniz 1.
- Başka Bir E-posta Hesabı Kullanarak: "Web Postası" seçeneğinden başka bir hesap ekleyin, gerekli ayarları girip ileri tuşuna basarak raporu gönderin 1.
Ayrıca, Outlook gibi bazı programlar, PDF'yi doğrudan e-posta iletisinin gövdesi olarak göndermenize de olanak tanır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: