Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Outlook'a PDF eklemek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Ek olarak ekleme 2. "Ekle" seçeneğine gidilerek, e-posta oluşturma penceresinin sol üst tarafındaki "Dosya Ekle" düğmesi ile PDF dosyasına göz atılıp seçildikten sonra "Aç"a basılarak PDF ek olarak gömülebilir 2.
- Resim olarak ekleme 2. Çevrimiçi bir dönüştürücü kullanılarak PDF dosyası görüntü dosyasına dönüştürülüp Outlook'ta "Ekle" sekmesinden "Resim" seçeneği ile eklenebilir 2.
- Flipbook olarak ekleme 2. PDF dosyası FlipHTML5 gibi bir araç ile dijital bir flipbook'a dönüştürülüp Outlook'a ek olarak yerleştirilebilir 2.
Ayrıca, Microsoft Outlook için Adobe Acrobat eklentisi yüklenerek PDF eklerin yönetimi, dönüştürülmesi ve düzenlenmesi sağlanabilir 5.
PDF dosyalarını eklemek için Adobe Acrobat veya Adobe Reader programlarının yüklü olması gerekmektedir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: