Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-postaya ek eklemek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Gmail: "Giriş" menüsünde "Yeni E-posta" seçilir 2. "Dosya Ekle" seçeneği ile ek eklenir 2. Ek, yakın zamanda kaydedilen veya çalışılan bir dosyadan ya da bilgisayardan seçilebilir 2.
- Outlook: "Giriş" menüsünde "Yeni E-posta" seçilir 2. "Dosya Ekle" seçeneği olarak "Bu Bilgisayara Gözat" ile yerel bilgisayardan dosya eklenir 2.
- iCloud: iCloud.com/mail sayfasına gidilir ve Apple hesabı ile giriş yapılır 3. E-posta yazarken sağ üst köşedeki "İliştir" düğmesi ile ek eklenir 3. Alternatif olarak, dosya doğrudan e-postaya sürüklenebilir 3.
Eklerin e-postayla gönderilemeyecek kadar büyük olması durumunda, "Mail Drop" veya bir iCloud bağlantısı kullanılabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: