Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Nesne Yönelimli Programlama (OOP) prensipleri şunlardır:
- Kapsülleme (Encapsulation) 124. Sınıfın özelliklerini ve davranışlarını koruma altına alma işlemidir 12. Bu, private, protected, public ve internal gibi erişim belirteçleri ile sağlanır 14.
- Kalıtım (Inheritance) 124. Bir sınıfın, üst sınıfların özellik ve yöntemlerini devralmasıdır 12.
- Soyutlama (Abstraction) 124. Objelerin ayrıntılarıyla uğraşmak yerine, yalnızca girdi ve çıktılarına odaklanarak tasarımı daha iyi oluşturmayı ve anlamayı sağlar 12.
- Çok Biçimlilik (Polymorphism) 124. Methodların, objeye göre farklı çıktılar üretmesi veya farklı işler yapmasıdır 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: