Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Miro, dijital pazarlama süreçlerinde kullanılan bir çevrimiçi beyaz tahta uygulamasıdır 134. Bu platform, ekiplerin fikirleri görselleştirmesine ve işbirliği yapmasına olanak tanır 134.
Miro'nun dijital pazarlama için bazı kullanım alanları:
- Kampanya planlaması 13. Müşteri yolculuk haritaları ve zihin haritaları gibi araçlarla kampanyalar görselleştirilebilir 13.
- Strateji görselleştirme 13. Pazarlama stratejileri, daha iyi anlaşılması için etkileşimli panolarda sunulabilir 13.
- Beyin fırtınası 34. Gerçek zamanlı işbirliği özelliği sayesinde fikirler anında paylaşılıp geliştirilebilir 34.
- Sunum oluşturma 3. Panolar, sunum moduna alınarak paydaşlara profesyonel güncellemeler sunulabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: