Buradasın
Meta Ads Manager'da hangi metrikler takip edilmelidir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Meta Ads Manager'da takip edilmesi gereken bazı önemli metrikler şunlardır:
- Gösterimler (Impressions) 4. Reklamın hedef kitleye kaç kez göründüğünü ifade eder ve özellikle marka bilinirliği kampanyalarında önemlidir 4.
- Tıklama Oranı (CTR - Click-Through Rate) 4. Reklamın ilgi çekiciliğini ve doğru hedef kitleye ulaşıp ulaşmadığını gösterir 4.
- Dönüşüm Oranı (Conversion Rate) 4. Reklamı görenlerin ne kadarının belirlenen eylemi (örneğin, satın alma) gerçekleştirdiğini ölçer 4.
- Etkileşim Oranı (Engagement Rate) 14. Reklamın beğeni, paylaşım ve yorum gibi etkileşimlerini takip eder 4.
- Hedef Başına Maliyet (CPA - Cost Per Action) 4. Bir dönüşüm için harcanan toplam tutarı gösterir 4.
- Reklam Harcamalarının Geri Dönüşü (ROAS - Return on Ad Spend) 4. Reklam harcamalarının getirisini ölçer 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: